Soluzione permanente à u trafficu di Bursa

Dichjarà chì u pianu maestru di trasportu di 15 anni di Bursa hè statu preparatu è l'implementazioni prubabilmente cumincianu in 4-5 mesi, u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş hà dettu chì una soluzione permanente serà purtata à u prublema di trafficu in a cità cù "strade di piani, ponti". è viadutti.

U sindaco Aktaş hà scontru cù l'impiegati di e direzzione di a filiera di i Servizi Costieri, a Pianificazione è a Custruzzione di a Spiaggia, a Coordinazione di u Trasportu, i Sistemi Ferroviari, a Branca di Traffico, i Opere Stradali è a Coordinazione di l'Infrastruttura affiliate à u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana. A riunione in u Centro di Cungressu è Cultura di Merinos Atatürk Hüdavendigar Hall hà assistitu u Capu di Dipartimentu di Trasportu, Hakan Bebek è i dirigenti di filiale, è ancu quasi mille persone.

Strade multi-livellu venenu

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dettu chì i prublemi di trafficu di Bursa spariranu cù una proiezione di 15 anni. U presidente Aktaş hà dettu chì appena hà pigliatu l'uffiziu, anu fattu picculi tocchi in 29 intersezioni è alleviatu u trasportu di 25 per centu, è chì pensanu à aumentà sta tarifa à 40 per centu da nuvembre. Nutendu chì i preparativi per u pianu maestru di trasportu di 15 anni di Bursa cuntinueghjanu, u presidente Aktaş hà dichjaratu chì l'implementazioni cumincianu in un periudu di 6-7 mesi. Enfatizendu chì sò decisi à eliminà cumplettamente u prublema di u trafficu in Bursa durante u prucessu di u pianu maestru di u trasportu è chì cuntinueghjanu à piglià passi fermi versu questu scopu, u presidente Aktaş hà dettu: "Investimenti di trasportu multi-piani, chì vedemu spessu in paesi cum'è U Giappone oghje, sperendu apparsu in Bursa in un futuru vicinu. Avemu principiatu stu affari cù picculi tocchi, è continueremu a nostra strada cù passi permanenti è sustinibili. Hè per quessa u pianu maestru ", disse.

"Hè u nostru duvere di esse sensibili"

U presidente Aktaş hà ancu fattu cunsiglii à l'impiegati in a riunione di u persunale. Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana hè a prima istituzione in Bursa cù i so 11 impiegati, u sindaco Aktaş hà dumandatu à u persunale di esse sensibile è hà nutatu chì questu hè u duvere di tutti quelli chì vivenu in Bursa. Nutendu chì a cità hè una di e regioni indicate micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu cù i so valori, u sindaco Aktaş hà dettu: "Tutti quelli chì vivenu quì anu l'obligazione di signalà un malfunzionamentu o una carenza in a cità à l'autorità pertinenti. Seremu sensibili. Denunciaremu a bruttura chì vedemu à l'autorità pertinenti. Questu hè un requisitu di a nostra credenza è di l'istituzione per a quale travagliammu. Una persona onesta è morale face questu. Tutti usemu i viali è e strade. Semu in u periodu d'estate è si parla assai di e spiagge. Hè per quessa chì avemu da esse attenti. "Ùn simu micca Bodrum o Marmaris, ma ùn meritemu micca una certa bruttezza", disse.

Alerta di risparmiu di l'impiegati

U presidente Aktaş hà ancu mintuatu l'impurtanza di salvà in u so discorsu. Enfatizendu chì 11 persone travaglianu in a Municipalità Metropolitana è chì ancu a carta usata cù parsimonia causa un risparmiu seriu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu amici trà noi chì entranu in vittura, usanu detergenti è stampanu. Qualunque cosa facemu, quandu avemu agitu cù 500 per centu di risparmiu, u riflessu di questu à a municipalità hè 10 milioni di TL annu. Se perdimu u nostru travagliu è ùn sentimu micca disagi per questu, crede mi, quellu soldi chì riceve hè haram. Di sicuru, escerà un ghjornu. U wick vene da u to nasu. Allora simu moderate. Salvemu soldi. Se accettemu oghje cum'è una tappa in questu sensu, spergu chì tutti tistimunianu chì avemu intrutu in un periodu prufittuali in tutti l'aspetti, materiale è spirituali ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*