Un sistema ferroviariu più senza barriere in Kayseri

Un Sistema Ferroviario Più Senza Barriere in Kayseri: Una riunione hè stata tenuta cù rapprisentanti disabili per valutà l'aspettattivi di i citadini disabili in quantu à u sistema ferroviariu è per assicurà l'operazione più adatta.

A riunione tenuta à a sede di Kayseri Metropolitan Municipality Transportation Inc. in l'OIZ hà assistitu da u direttore generale di Transportation Inc. Feyzullah Gündoğdu, è ancu da u presidente di l'Associazione Kayseri per disabilità fisiche, Fatma Oytun, u presidente di l'Associazione Six Dot Blind Saadettin Kulkul è u presidente di l'Associazione per l'audizione. Niyazi Civelek è certi citadini disabili.

In a riunione, chì hè stata urganizata cù u scopu di eliminà e difficultà affruntate da i citadini fisici, uditivi è visivi durante l'usu di u sistema ferroviariu è a realizazione di un funziunamentu più perfettu per i disabili, i rapprisentanti di l'associazioni di disabili anu trasmessu e so opinioni è suggerimenti.

U direttore generale di Transportation Inc., Feyzullah Gündoğdu, hà ancu dichjaratu chì travaglianu per risponde à l'aspettattivi è i bisogni di tutti i passageri chì utilizanu u sistema ferroviariu è hà dettu chì anu tenutu a riunione di u gruppu di focus chì anu chjamatu "Viaghju senza ostaculi in u sistema ferroviariu".

I rapprisentanti di l'associazioni di disabili anu enfatizatu ancu chì hè estremamente impurtante per ottene e so opinioni è suggerimenti à a riunione, è ringrazianu a Municipalità Metropolitana per l'interessu manifestatu.
À a fine di a riunione, un viaghju tecnicu hè statu urganizatu à u Centru di Control di Traffic, chì hè u cervellu di u trafficu di u veiculu di u sistema ferroviariu, è i participanti anu infurmatu nantu à u sistema è u so funziunamentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*