A dumanda di metrobus rosa da Young Officer-Sen

Richiesta di metrobus rosa da Genç Memur-Sen: Genç Memur-Sen Istanbul Branch hà dumandatu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul per assignà un metrobus rosa speciale per e donne.

In Istanbul, chì diventa sempre più affollata di immigrazione ogni ghjornu, una cunsequenza negativa di questa affollazione hè una seria congestione in i veiculi di trasportu publicu è l'avvenimenti indesiderati ponu accade per via di sta congestione. A ghjente si sfracicà, ùn ponu micca scende à a fermata chì volenu scendere, anu da viaghjà in pile. Sta situazione affetta più e donne cù a natura gentile è ingenua è provoca vittime.

Per piantà sta cattiva tendenza, u Young Officer Sen Istanbul Branch hà dumandatu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul è hà iniziatu una campagna per assignà un metrobus rosa speciale per e donne.

YILMAZ: CHE E VITTIMIZZAZIONI ESSERE REMUSE !

Facendu una dichjarazione à Yeniakit.com.tr in quantu à u prublema, u presidente provinciale di Genç Memur-Sen Istanbul, Mustafa Yılmaz, hà dettu u seguente:

"A vita in una grande metropoli cum'è Istanbul hà parechje difficultà. U trasportu hè unu di questi. In particulare in l'ora di a matina è di a sera, ci hè una grande congestione nantu à e strade. In u trasportu publicu, u nostru populu viaghja sopra à l'altru, per dì cusì. Quelli chì sò più affettati negativamente da questu sò i nostri fratelli è surelle femminili. Dunque, aspittemu una risposta positiva da a nostra Municipalità Metropolitana di Istanbul à a nostra dumanda. U nostru scopu hè di esse un passu per l'eliminazione di e lagnanze ".

QU SERÀ U AVANTAGE DI METROBUS ROSA ?

  • E donne puderanu viaghjà in metrobus regulare o rosa.
  • Anu avè l'uppurtunità di avè un viaghju più tranquillu, soprattuttu à l'ora tardi.
  • E donne incinte, i zitelli è e donne anziane viaghjanu più cunfortu.
  • Cù u metrobus rosa, i negatività in u viaghju seranu eliminati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*