A ferrovia Iran-Turchia serà à duie corsie

A ferrovia Iran-Turchia serà à duie corsie: u Ministru iranianu di Trasportu è Urbanizazione Abbas Ahundi hà dichjaratu in a so dichjarazione chì a ferrovia Teheran-Kerec serà di 4 corsie, è a ferrovia chì si estende da Kerec-Zencan è Zanjan à a fruntiera turca. serà à dui corsie.

Sapendu chì e linee ferroviarie sò unu di i pilastri di u sviluppu, Ahundi hà annunziatu chì 2 corsie di a linea ferroviaria Teheran-Kerec sò in usu è a 3a via serà messa in usu l'annu prossimu.

Dichjarà chì u prughjettu di u ponte per esse custruitu nantu à u fiumu Ervend à a fruntiera Iran-Iraq hè prontu, u Ministru hà dettu: "Avemu avutu prublemi finanziarii. "U prughjettu serà finitu in 18 mesi ricevendu u sustegnu necessariu in linea cù a decisione di u presidente Hasan Rouhani". disse.

A linea di ferrovia di 928 km, chì parte da Teheran, a capitale di l'Iran, passa per e cità di Kerec, Zanjan è Tabriz è ghjunghje à e fruntiere di Turchia, hè in usu.

1 Comment

  1. DY da Erzurum à Kağızman-Iğdır è Nakhchivan da Turchia serà assai più veloce è più praticu trà l'Iran (Teheran) è a Turchia (Istanbul) quandu si usa nantu à a linea chì si estende da quì à Tabriz.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*