U prughjettu di a funivia di Kastamonu hà ricevutu l'appruvazioni di principiu

U prughjettu di a funivia di Kastamonu hà ricevutu l'appruvazioni di principiu: I prughjetti preparati da a municipalità di Kastamonu per revelà u patrimoniu culturale di a cità anu ricevutu l'approvazione di principiu da u Cunsigliu di i Munumenti.

U sindaco Tahsin Babaş mette in pratica i prughjetti chì hà prumessu prima di l'elezzioni di l'Amministrazione Locale di u 30 di marzu di u 2014. A municipalità di Kastamonu, chì intende di priservà i beni culturali di Kastamonu, di trasfirilli à e generazioni future è di cuntribuisce à a cunniscenza di l'umanità, hà sottumessu i prughjetti chì hà preparatu in questu cuntestu à l'appruvazioni di u Cunsigliu di i Monumenti in i mesi passati. . Allora, i lettori è i rappurtatori di u Cunsigliu di i Monumenti, Ankara N ° 10 Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale, chì sò ghjunti à Kastamonu u ghjovi, dicembre 1, esaminò i prughjetti in situ. Presidente di u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale N ° 1, Assoc. Dr. Beşir Fatih Doğan è u Direttore di u Cunsigliu Regionale di Preservazione di u Patrimoniu Culturale N ° 1, Yusuf Kıraç, anu participatu ancu à u cumitatu; In u scopu di u 10nd Stage Street Rehabilitation and Improvement Project, chì hè statu finitu in un cortu periodu di circa 2 mesi, Kefeli Street, Atabey Street è İbn-i Neccar Streets, Cable Car Project è Nasrullah Square Landscaping Projects sò stati esaminati nantu à a terra. . I prufessori è i raportori di u Cunsigliu di i Monumenti, chì anu finitu e so investigazioni nantu à a terra ghjovi, anu tenutu riunioni di valutazione cù u sindaco Tahsin Babaş à a Sala di Reunione di a Municipalità u venneri. Dopu à a riunione di valutazione chì durò circa cinque ore, u cunsigliu unitu in l'opinione chì tutti i prughjetti presentati à elli eranu in cunfurmità cù a legislazione, mentre dà l'appruvazioni di principiu per u Prughjettu Cable Car, hà ancu datu l'appruvazioni finali per u 2. Stage Street Rehabilitation and Nasrullah Square Project.

"A CONSERVAZIONE DI U PATRIMONIU CULTURALE hè IMPORTANTE È TRASFERITA À GENERAZIONI FUTURE"

Babaş hà fattu una dichjarazione dopu à e lunghe riunioni tenute in a Sala di Reunione di a Municipalità u venneri; "Kastamonu hè un locu storicu è culturale. Avemu pruvatu dapoi anni à prutege lu. L'impurtante hè di priservà sta cultura è di trasferisce à e generazioni future. L'autorità più autorità in questu sensu in Turchia hè u Cunsigliu di Monumenti. Sò ghjunti in a nostra cità per esaminà i nostri prughjetti. Anu spressu seriamente e so opinioni nantu à i prughjetti. Realemu ancu i nostri prughjetti in cunfurmità cù a legislazione di u cunsigliu. Kastamonu hà veramente bisognu di sti prughjetti. In particulare in a parte chì chjamemu a zona di l'osteria; Nasrullah Square, Asir Efendi Inn, Kurşunlu Inn, Butchers Market, Coppersmiths' Bazaar. Avemu travagliatu nantu à tutti questi. I nostri prughjetti sò ghjunti à a fine. Oghje, Bakırcılar Bazaar hè quasi finitu. L'Università Tecnica di Istanbul cuntinueghja i so studii nantu à questu sughjettu. Dopu chì finiscinu i so prughjetti, li presenteremu à u cunsigliu è cuminciaremu à travaglià dopu avè l'appruvazioni ".

"U NOSTRE TRAVAIL ùn deve micca spazzola a TEXTURA STORICA È CULTURALE"

Unu di i prughjetti chì u Cunsigliu di i Monumenti hè vinutu à esaminà in situ era u Prughjettu Ropeway, chì hè previstu per esse implementatu in Kastamonu è hè cunsideratu unu di i prughjetti più impurtanti in a so regione. Cummentendu l'approvazione di principiu di u prugettu da u Cunsigliu di i Monumenti, Babaş hà dichjaratu ch'elli ùn anu micca agitu in fretta annantu à questu tema è chì anu cuntinuatu u so travagliu meticulosamente. Cuntinuendu e so parolle dicendu: "Fighjemu cumu affetterà a siluetta di a cità in quantu à u Prughjettu di Telecabina", disse Babaş; "U travagliu chì facemu ùn deve micca sguassate a struttura storica è culturale, deve esse in armunia. Per questu, avemu da vene à una decisione finale sviluppendu uni pochi di più altirnativa è dopu avè vistu in diverse manere, avemu da scuntrà cù u nostru bordu di novu. U prughjettu in questa regione hè un prughjettu di quattru zampe: Clock Tower, Cable Car, Seyrantepe è Kale.

U PROGETTU DI SANITARI DI 2ª ETAPA RICEVUTA L'APPROVAZIONE FINALE DI U CONSIGLIU

A seconda fase di u Prughjettu di Migliuramentu di Strada è Facade, chì hè unu di i travaglii realizati da a Municipalità di Kastamonu per revelà a struttura storica in tuttu, hè stata appruvata da u Cunsigliu di i Monumenti. Babaş, chì hà fattu una dichjarazione annantu à u prughjettu, chì hè statu preparatu da l'Unità di Controlu di Prughjettu di Prutezzione di u Patrimoniu Culturale di a Municipalità (BeKup-d) in un cortu periodu di mesi 2, è u prughjettu di risturazione hè statu preparatu in cunghjunzione cù l'Università Tecnica di Istanbul İtünova è Kastamonu. Serviziu municipale Bekup-d; "Attualmente, a prima fase di i nostri travaglii di Riabilitazione Strada in Şeyh Şaban-ı Veli Street cuntinueghja. A seconda fase hè in a fase di prughjettu. Noi, cum'è a municipalità, avemu cuncepitu a parte da a strada Şeyh Şaban-I Veli à a strada Kefeli è l'antica edifiziu municipale cum'è a seconda tappa è l'amu sottumessi à l'appruvazioni di u nostru cunsigliu. L'investigazioni nantu à sta materia cuntinueghjanu ", disse. In stu prughjettu, chì copre Kefeli Street, Atabey Street, İbn-i Neccar Streets è hà una lunghezza di strada tutale di 10 metri; Ci sò 1 strutture monumentali, cumprese 2 moschee, 2 masjid, 550 fontane, 3 bagnu, 1 scola Isibiana è 3 tomba. Babaş hà ancu datu infurmazioni nantu à a 1a fase di u prugettu; "Per a 1a tappa, u serviziu Bekup-d di a nostra municipalità hà iniziatu u travagliu di prughjettu. Hè previstu chì stu prughjettu serà cumpletu cù l'appruvazioni di u cunsigliu da ghjugnu 1. Di novu in stu prughjettu; Şamlıoğlu hà dettu: "Hè un prughjettu cù una lunghezza di strada di 10 metri, chì copre u 3u annu di a Republica, Çifte Hamam è e strade Tatilaltı". Babaş hà datu ancu infurmazioni nantu à u statutu è i costumi di u bastimentu; Hà enfatizatu chì i travaglii sò previsti per un edifiziu monumentale, 3 miglioramenti di a facciata di l'edificiu registratu è 2016 rivestimenti di facciata di edifiziu micca registratu.

"I RISORSI FINANZIARI DI I NOSTRI PROGETTI SONT PRONTI"

Enfatizendu chì i prughjetti cuncepiti sò prughjetti assai grandi è chì anu da esse travagliatu meticulosamente, Babaş hà dettu chì e risorse finanziarie sò ancu pronte per i prughjetti. Babbu; "Cumu sapete, l'Agenzia di Sviluppu di l'Anatolia di u Nordu (KUZKA) hà sustinutu u Prughjettu di Telecabina è avemu firmatu u cuntrattu. I prughjetti Nasrullah Square è Coppersmiths' Bazaar sò ancu supportati da u prughjettu guidatu di u Ministeru di u Sviluppu KUZKA. Per questu, 6,4 milioni di TL seranu supportati. E risorse finanziarie di tutti questi prughjetti sò pronti ", disse. Babaş hà dichjaratu chì i travaglii cuntinueghjanu ancu nantu à una basa di pacchi; "Avemu compru quasi 20 palazzi cum'è cumuna. Avemu fattu l'offerta è u travagliu di risturazione di sti palazzi cuntinueghja. Speremu, vulemu finisce u più prestu pussibule è mette in opera cummerciale cum'è boutique hotel, ristoranti, caffè. Cusì, vulemu chì sti palazzi campanu ".

DOĞAN: "PROGETTI IMPORTANTI CHE FARERANU KASTAMONU UNA CITTA TURISTICA"

Facendu una dichjarazione dopu à l'esaminazioni chì hà fattu in Kastamonu, u presidente di u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale N ° 1, Assoc. Dr. Beşir Fatih Doğan hà dichjaratu ch'elli sustenenu tali prughjetti se rispettanu a so legislazione è aghjunghjenu; "Tutti i prughjetti chì u nostru sindaco ci hà presentatu finu à avà sò in cunfurmità cù a nostra legislazione. Avemu fattu alcune decisioni di principiu è procederemu in u quadru di sti decisioni. Ci sò ancu qualchi ducumenti chì venenu davanti à noi. Li riviseremu è piglià a decisione finale. Per avà, tutti i prughjetti sò ritenuti adatti da u nostru puntu di vista. I prughjetti chì palesaranu a struttura storica di Kastamonu è u turnanu in un resort turisticu, è e recensioni chì avemu fattu finu à avà sò assai pusitivi. In principiu, avemu appruvatu u Prughjettu Cable Car. Ci sò cose chì avemu bisognu di esaminà. Pensemu chì serà un bonu prughjettu per vede sta struttura storica di Kastamonu da sopra. Doğan hà ancu trasmessu i so punti di vista nantu à u Prughjettu di u Mercatu di Butchers; "U Prughjettu di u Mercatu di Butchers ùn hè micca ghjuntu davanti à noi. In ogni casu, a cunclusione chì avemu ghjuntu com'è u risultatu di e nostre investigazioni hè chì u locu deve esse armunisatu cù a struttura storica. U locu ùn hà micca una maghjina chì hè cumpatibile cù Nasrullah Square à u mumentu ", disse.