Yama Mountain Ski Center resta per u prossimu invernu

Yama Mountain Ski Center hè postponatu per u prossimu invernu: Yama Mountain Ski Center, chì hè previstu di stimulà sia u sviluppu di sport di ski è u turismu invernale in Malatya, ùn puderia micca esse cumpletu in tempu per questu invernu per via di e so mancanze.
A stazione di sci, l'apertura di quale i residenti di Malatya aspettanu ansiosamente, ùn serà micca utilizzabile questu invernu per via di a so custruzzione chì ùn hè micca finita. Ancu s'è u travagliu di custruzzione di a stazione di ski hè statu finitu, ùn pò micca esse furnitu perchè e carenze ùn sò micca risolte. A stazione di ski, induve u primu ski hè pianificatu sta stagione, si trova nantu à a muntagna Yama di 2500 altitudine di Hekimhan, chì hè impraticabile in l'invernu. Ci hè una funivia è un hotel per 70 persone.

Ci hè una funivia è un hotel per 70 persone in a stazione di sci, chì pò esse aduprata da a ghjente di Sivas, Kahramanmaraş è Erzincan è ancu Malatya se diventa operativa.

"A STRUTTURA NON SERÀ USATA QUST'INVERNO"
Sadi Fındıklı, Direttore Provinciale di i Servizii di Ghjuventù è Sport, hà dichjaratu chì a stallazione ùn puderia micca esse ripresa perchè a cumpagnia di l'imprenditore ùn puderia micca finisce i travaglii restanti. Fornendu infurmazioni nantu à a situazione di u gelu in a stallazione, Fındıklı hà dettu: "A nostra stazione di sci nantu à a muntagna Yama ùn serà micca aduprata questu invernu per via di e so carenze. Quandu a cumpagnia di l'imprenditori finisce u travagliu, a facilità serà trasferita à u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport. Stimu chì u primu ski in u nostru stabilimentu si ferà u prossimu invernu. "Hè da piglià un pocu di tempu per finisce u travagliu restante", disse.