A linea di u Sistema Ferroviariu di Antalya si allargarà à 60 chilometri

A Linea di u Sistema Ferroviariu di Antalya Aumenterà à 60 Chilometri: u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya, Menderes Türel, in u parlamentu induve l'autorità di prestitu di 2 milioni di Euro per i veiculi chì travagliaranu nantu à a linea di u sistema ferroviariu di a 39ª tappa, hà dichjaratu ch'elli anu iniziatu a 2ª tappa. travaglia mentre a custruzzione di a 3ª tappa cuntinueghja è hà dettu: "Antalya "Una reta di u sistema ferroviariu di quasi 60 chilometri serà messu in serviziu in pochi anni", disse.
In Antalya, a Municipalità Metropolitana hà pigliatu in prestito 18 milioni d'euros da u Bancu Islamicu di Sviluppu per esse utilizati per l'acquistu di 2 veiculi è passaghji pedonali per travaglià nantu à a linea di u sistema ferroviariu di a seconda tappa di 18 chilometri, chì hè in custruzzione in cuuperazione cù u Ministeru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni è a municipalità metropolitana.
In quantu à l'agenda discutata in a seconda sessione di l'assemblea di ghjennaghju di a municipalità metropolitana, u sindaco di a municipalità metropolitana Menderes Türel hà dettu chì i veiculi chì travaglianu nantu à a linea chì si estende da a piazza à l'EXPO 2016 Antalya fiera in Aksu seranu acquistati da a municipalità metropolitana. Inoltre, Türel hà dichjaratu chì l'eliminazione di carenze cum'è u passaghju pedestriale in u prugettu hè stata intrapresa, è hà dettu chì i studii di fattibilità anu dimustratu chì a linea era capace di pagà u so debitu quandu hè stata messa in opera.
3ª ETAPA TRAVAIL
Nutendu chì u pagamentu principalu di u prestitu utilizatu per a linea di u sistema ferroviariu di 1a tappa di Antalya hà iniziatu in 2014, Türel hà dettu:
"Puderà pagà u so debitu cù l'interessi è u principale cù a so linea, u bigliettu è altri ingressu. In i rapporti di fattibilità di a linea di u sistema ferroviariu di a seconda tappa, vedemu chì u debitu in quistione pò esse pagatu cù rivenuti quandu u sistema hè messu in opera. Inoltre, i travaglii di u sistema ferroviariu di a 2a tappa cuntinueghjanu. Avemu avutu una longa riunione di travagliu sta settimana. A 3ª tappa parte da l'antica edifiziu municipale di Varsak è finisce à l'autobus terminal via Sakarya Boulevard, è à l'Hospital di Formazione è Ricerca via Dumlupınar Boulevard. Tuttavia, in u nostru studiu di sta settimana, hè statu purtatu à l'agenda chì a linea cuntinueghja davanti à a municipalità di Kepez è cunnette à l'Hospital statale Atatürk da a strada Karacaoğlan. Cusì, una reta di sistema ferroviariu di quasi 3 chilometri serà messu in serviziu in Antalya in pochi anni.
A LONGEST LINE DOPO ISTANBUL
Dichjarà chì pensanu di allargà u tram di nostalgia chì corre trà u Museu di Antalya è l'antica Macellazione, cù e novi linee, à l'Hospital di Formazione è Ricerca è a fermata Meydan in a direzzione opposta, Türel hà dettu: "Dopu à Istanbul, u sistema ferroviariu più longu. A linea in Turchia serà messa in serviziu in Antalya ".
PRESTATU DI 20 ANNI
Metropolitan Municipality Finance Mehmet Urcu, chì hà datu infurmazione à u parlamentu nantu à l'usu di u prestitu, hà dettu chì u prestitu serà utilizatu cum'è finanziamentu esternu per mezu di u Bancu di Sviluppu Islamicu è Iller Bank. Dichjarà chì u prestitu hà una maturità di 5 anni cù un periodu di grazia di i primi 20 anni, Urcu hà dettu: "U costu di u prestitu hè di 37 per centu. Quessi sò i mudelli di finanziamentu più assequibili dispunibili avà. "Hè un mudellu di finanziamentu chì hè cumplettamente in linea cù u spiritu di questu investimentu", disse.
In u votu tenutu dopu à e dichjarazioni, u gruppu CHP hà vutatu contru, mentre chì l'autorità di prestitu hè stata passata cù i voti di u Partitu AK è MHP.
A LINEA CUSTA 350 MILIONI
A linea di u sistema ferroviariu di a seconda tappa di Antalya, chì hè in custruzzione, hè implementata in partenariatu cù u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione è a Municipalità Metropolitana. Mentre u Ministeru intraprende a custruzzione di a linea chì finisce in a fiera EXPO 2 in Aksu, cunnessa à l'Aeroportu di Antalya da a fermata di Meydan, u Metropolitanu cumprà i veiculi chì travaglianu nantu à a linea. Mentre chì u Ministeru pertinente offre a linea di 2016 chilometri per 18 milioni 259 mila lire, a Municipalità Metropolitana hà tenutu l'offerta per l'acquistu di veiculi 498 u 18 d'Aostu. Hyundai Eurotem Railway Vehicles, in quale TCDD hà una filiale di 25 per centu, hà vintu l'offerta in quale 2 cumpagnie offrenu. A Municipalità Metropolitana hà firmatu un cuntrattu cù a cumpagnia u 15 di settembre di u 28 per 2015 milioni 29 mila 428 Euros. In u cuntrattu, a data di iniziu di u travagliu hè stata specificata cum'è u 470 d'ottobre è a data di fine cum'è l'9 di ferraghju 8. In cunsiquenza, a cumpagnia furnisce 2017 veiculi in u periodu di 6 mesi finu à aprile, quandu l'EXPO inizierà. Tutti i veiculi 2 seranu consegnati da ferraghju 2017.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*