A parte georgiana di a custruzzione di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hè finita

A parte georgiana di a custruzzione di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hè stata finita: In a so dichjarazione, Mamuka Bahtadze, presidente di l'Autorità Ferroviaria Georgiana, hà dichjaratu chì a parte georgiana di a custruzzione di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars (BTK) hè stata cumpletamente. compie è hè pronta per l'usu.
Dichjarà chì solu a custruzzione di a parte turca di a linea BTK ferma, l'ufficiale hà dichjaratu chì aspettanu chì a linea sia finita à a fine di l'annu.
Dichjarà chì a Georgia è l'Azerbaijan anu pigliatu passi assai impurtanti per migliurà u trasportu trà u Golfu Persicu è u Mari Neru, Bahtadze hà dettu: "U corridore hè assai impurtante per i dui paesi, u potenziale di trasportu di merci di u prugettu pò esse parechji milioni di tunnellate. À longu andà, 10 milioni di tunnellate di carica pò esse trasportatu annu cù sta linea.
A custruzzione di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, chì deve esse messa in usu in 2016, hà iniziatu in 2007 cù un accordu internaziunale trà Georgia, Turchia è Azerbaijan. A linea ferroviaria, cù una lunghezza tutale di sin'à 840 km, operarà inizialmente cù una capacità di trasportu 1 milione di passageri è 6,5 milioni di tunnellate di merci annu. A ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, custruita parallela à u Tunnel Eurasia, furnisce u trasportu ferroviariu ininterrottu da a Cina à l'Europa.

Surghjente: tr.trend.az

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*