Erzurum II Festival Internaziunale di Escalata di Ghiaccio

Erzurum 2nd International Ice Climbing Festival: In u sicondu ghjornu di u "Erzurum 2nd Ice Climbing Festival International" tenutu in Erzurum, l'alpinisti scalavanu 3 cascate separati.

13 climbers, 122 di i quali eranu stranieri, chì sò ghjunti in a cità per u festivale urganizatu da Erzurum Governorship è Metropolitan Municipality, partenu prima matina da u distrittu di Uzundere, induve si sò stati, à e cascate induve si cullà.

L'alpinisti, divisi in trè gruppi separati, ghjunghjenu à e cascate Pehlivanlı, Abinis è Şenyurt in i distretti di Uzundere è Tortum dopu un viaghju difficiule sottu nevicate forti.

In più di Turchia, scalatori di Russia, Kirghizistan, Pulonia, Portugallu, Spagna, Slovenia, Iran, Romania è Italia anu scalatu e cascate congelate sottu a supervisione di l'alpinista naziunale Tunç Fındık, Anıl Şarkoğlu è Doğan Palut.

Dichjarà chì Erzurum hè unu di i lochi unichi di Turchia, Palut hà dettu:

« Parechje regioni è settori novi sò stati aperti in quantu à l'alpinismo. I nostri amichi alpinisti anu realizatu prima studii di rotte in e regioni. Stu festival hè novu in quantu à a prumuzione. Pigliate qualcosa cum'è questu ski in Erzurum. Ancu s'ellu hè populari in Erzurum, ci sò lochi simili in a regione. "Questa hè una zona pilota, deve esse sviluppata".

L'alpinisti cuntinueghjanu a so scalata à e cascate in i distretti di Uzundere è Tortum dumane.