I voli di panicu di bombe sò stati fermati in u metro di Istanbul

I voli di panicu di bombe si fermanu in u metro d'Istanbul: i voli Yenikapı-Hacıosman in u Metro d'Istanbul ùn anu pussutu esse realizati in a matina per via di l'alarma di bomba.
Oghje, in l'ora di a matina, ci sò stati grandi disrupzioni in u metro Yenikapı - Hacıosman. I citadini eranu tramindui tardi è anu pussutu furnisce u so trasportu trà certe tappe. Mentre chì tutti pensanu chì u glitch hè statu causatu da u novu travagliu di u metro in Mecidiyeköy, hè risultatu chì u mutivu di u glitch era u pacchettu suspettu.
A stazione Şişli di Yenikapı-Hacıosman Metro hè stata chjusa à i trasporti per 30 minuti per via di u pacchettu suspettu trovu in a stazione. Quandu era capitu chì u pacchettu suspettu era viotu, a stazione hè stata aperta à u trafficu di novu.
Sicondu l'infurmazioni ricevute, i citadini chì anu vistu un pacchettu suspettu in a Stazione Şişli di Yenikapı - Hacıosman Metro versu 08.00:30 di a matina anu signalatu a situazione à a polizia. E squadre di pulizzia, chì sò ghjunte in scena in pocu tempu, anu infurmatu à l'espertu di eliminazione di bombe dopu a so prima investigazione. Mentre a Stazione Şişli di u metro era chjusa à e spedizioni per ragioni di sicurezza, a Metro Yenikapı - Hacıosman hà cuntinuatu i so servizii sguassendu a Stazione Şişli. A fermata hè stata riapertura dopu chì e squadre di eliminazione di bombe anu fattu una investigazione per XNUMX minuti. In l'esame, hè statu amparatu chì nunda ùn hè statu trovu in u pacchettu suspettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*