Aprirà a più grande cullizzioni di navi antiche in u mondu

A più grande cullizzioni di navi antiche in u mondu serà aperta: a municipalità metropolitana di Istanbul face i primi passi per esibisce quasi mille artefatti da u portu di Teodosiu, chì hè statu scupertu durante l'scavi di Marmaray.
Un passu hè statu fattu per u museu per esse custruitu per esibisce 36 navi affondate è quasi 45 8 artefatti da u portu di Teodosiu, u portu più anticu di u primu periodu bizantinu, scupertu da i scavi di Marmaray. I risultati, chì includenu e tombe è e impronte di i primi Istanbuliti chì campavanu 500 anni fà, seranu cullati in u più grande museu di naufragi di u mondu.
U museu Archeopark hè statu pianificatu à u mumentu chì i scavi cuminciaru. U prugettu, chì hè aspittatu dapoi parechji anni, scende à u campu à a fine di stu mese. Sicondu a nutizia di a matina, un prughjettu di applicazione serà preparatu per u primu bastimentu di u museu chì serà custruitu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. L'artefatti storichi chì aspettanu in u Museu di Archeologia di Istanbul seranu purtati à Yenikapı quandu u museu hè finitu. 36 navi è 5 mila ogetti seranu esposti in u museu per esse custruitu in a zona di scavi storica. Una zona speciale di piattaforma di 20 metri serà creata per e navi da esse exhibite. Ci saranu cinque spazii archeopark fora di l'area di mostra di a nave. I navi per esse esposti in u museu anu a distinzione di esse a più grande cullizzioni di navi antiche in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*