Novu prucessu in u Portu di l'Egeu Nordu in Çandarlı

Novu prucessu in u Portu di l'Egeu Nordu in Çandarlı: Dopu à i piani per a cunnessione autostradale è ferroviaria in u Portu di l'Egeu Nordu in Çandarlı, chì hè previstu cum'è u più grande portu di containeru di Turchia, una licitazione serà tornata. U subsegretariu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Poyraz hà dettu: "U nostru ministeru purterà a ferrovia è l'autostrada in a zona posteriore di u portu. U nostru scopu principale hè di cunnette Çandarlı è altri porti in u Golfu di Nemrut à a Cina cù e linee Kars-Tbilisi-Baku è Turkmenbashi ", disse.
Dopu chì e cunnessione ferroviaria è stradale sò previste in u Portu di l'Egeu di u Nordu in Çandarlı, chì hè previstu cum'è u più grande portu di containeru di Turchia, una licitazione serà tornata.
Özkan Poyraz, Subsegretariu di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà datu infurmazioni nantu à i travaglii infrastrutturali ligati à u portu cù una capacità di 12 milioni di TEU, chì hè pianificatu cum'è un portu di trasferimentu internaziunale.
Dichjarà chì a custruzzione di u frangifluttu di u portu hè stata finita è u travagliu hè fattu nantu à l'offerta Build-Operate-Transfer per a messa in cumissioni di a sezione di 4 milioni di TEU in a prima tappa, Poyraz hà dichjaratu chì u travagliu di pianificazione per l'autostrada è A cunnessione ferroviaria à u portu hè per esse cumpletata.
"L'offerta serà fatta cù u metudu build-operate-trasferimentu questu annu"
Indicà chì e strade d'accessu è i docks di riempimentu di petra è e superstrutture di u campu di back field da esse custruite da cumpagnie private dopu à l'offerta da esse aperta seranu custruite in coordinazione, Poyraz hà dettu: "U nostru ministeru purterà a ferrovia è l'autostrada à u patiu di u giardinu. portu. Avemu fattu investigazioni nantu à cumu furnisce l'autostrada è a cunnessione ferroviaria. Cum'è un portu chì i prughjetti di cunnessione di terra è ferrovia sò stati cumpletati, una licitazione serà fatta cù u metudu di custruzzione-operazione-trasferimentu quist'annu.
Indicà chì i prughjetti di frangiflutti è altri prughjetti di infrastrutture sò stati cumpletati cù un investimentu di 290 milioni di lire, Poyraz hà dichjaratu chì a cumpagnia, chì hà vintu l'offerta, intraprenderà l'attraversamentu di i navi è l'investimenti di superstruttura in u campu di daretu.
Nutendu chì l'autostrada per u portu di Çandarlı hè prevista cum'è una continuazione di a strada circundante trà Menemen è İzmir, a custruzzione di a quale hè stata finita, è chì a congestione di u trafficu in a regione serà eliminata grazia à l'autostrada di 67 chilometri, Poyraz hà annunziatu. chì a cunnessione ferroviaria serà stabilita cù l'aghjunzione di u portu à i prughjetti ferroviari Aliağa - Bergama è Soma.
U scopu hè di cunnette l'Egeu cù a Cina per ferrovia.
Indicà chì ci sò ancu investimenti portu impurtanti in a regione Aliağa fora di u Portu di l'Egeu Nordu, Poyraz hà dettu:
"Ci sò ancu investimenti portu impurtanti in a Baia di Nemrut in a regione. I terminali Petlim-APM seranu cumissioni quist'annu cum'è terminal cù una capacità di cuntainer di 1,5 milioni di TEU. Questu significa mette 2 camioni più in trafficu per ghjornu. Faciliteremu u trafficu cù strade di cunnessione è intersezioni. U nostru scopu principale hè di cunnette Çandarlı è altri porti in a Baia di Nemrut, vale à dì a Regione Egea, à a Cina via a linea Kars-Tbilisi-Baku è Turkmenbashi via u corridore di trasportu mediu. Realizzeremu assai prestu l'obiettivu di compie e cunnessione stradale di i nostri porti Egei è di trasportà a carica chì vene da quì in u corridore est-ovest versu i paesi di l'Asia Centrale u più prestu pussibule facilitendu u passaghju di u Mari Caspiu cù navi Ro-Ro. ."
Dichjarà chì anu ghjuntu à un puntu impurtante in linea cù i so sforzi in questa direzzione, Poyraz hà aghjustatu chì anu ottenutu risultati efficaci di a cooperazione statale-industria cunducendu una analisi di bisogni cù l'industriali è l'operatori portuali in a regione, è ch'elli anu da esibisce. un bon esempiu di trasportu cumminatu da travaglià micca solu nantu à e cunnessione stradale, ma ancu in i centri di trasferimentu è logistica.
"L'investituri vedenu avà u so modu"
Yusuf Öztürk, presidente di a filiale di Izmir di a Càmera di i Marittimi (DTO), hà dettu chì e cumpagnie ùn anu micca presentatu offerte per l'offerta di u Portu di l'Egeu Nordu in 2013, postu chì ùn hè micca chjaru quale hà da custruisce e strade di cunnessione.
"L'investitore ùn pudia micca vede a strada, postu chì ellu hà da intraprende a custruzzione di u portu è custruisce e strade di cunnessione. L'investituri vedenu avà u so modu ", hà dettu Öztürk, è hà fattu a valutazione seguente:
"Custruì e strade cù una offerta separata hè un grande fattore, ma ùn hè micca abbastanza. Hè necessariu di esce à l'offerta cù una capacità chì si adatta à e cundizioni di u ghjornu è risponde à i bisogni di u ghjornu. Ci hè digià un soprappiù di u portu. Per questu, 4 milioni di TEU seria sopra à e cundizioni attuali. L'investitore pò avè un prublema in questu sensu. Tuttavia, l'offerente appare. Perchè ci sò assai investimenti portu chì passanu intornu à noi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*