Da a cima di i Paesi MENA à a cima di Tahtalı

Da a cima di i Paesi MENA à a cima di Tahtalı: A delegazione, chì hà assistitu à a 1ª Cumita Internaziunale di l'Oriente Medio Oriente è u Nordu Africanu (MENA) di Antalya, tenuta in Serik, hà godutu a neve à a cima di a muntagna Tahtalı.

A delegazione hà assistitu à u 1u Cumitatu Internaziunale di Antalya di i Paesi di u Mediu Oriente è di l'Africa di u Nordu (MENA) tenutu in Serik è gode di a neve in cima di a muntagna Tahtalı.

1 ufficiali di l'agenzia di viaghju, ambasciatori, diplomatici è burocrati è 240 membri di i media chì anu assistitu à u 70st International MENA Countries Antalya Summit tenutu in Belek anu avutu l'uppurtunità di esplurà a regione attraversu i so viaghji è e relazioni bilaterali à a cima. A delegazione hà scontru cù i prufessiunali Turchi Turchi à a cima in Belek è andò à a cima di a muntagna Tahtalı 2365-meter in Kemer cù l'Olympos Teleferik. A delegazione s'hè divertitu cù a neve in cima è hà pigliatu assai ritratti.

U direttore generale di Olympos Teleferik, Haydar Gümrükçü, hà dettu: "Dopu à u declinu di u mercatu russu, aspittemu chì u mercatu tedescu cresce. Intantu, u mercatu arabu hè ancu assai impurtante per noi. Siccomu l'Arabi amanu a muntagna cum'è u mare, a sabbia è u sole, avemu vulsutu offre sta opportunità à i nostri invitati. Avemu purtatu gruppi da i paesi di u Mediu Oriente à a cima è pruvatu à fà li sperimentà sta bella eccitazione. "Questi gruppi quì sò assai impurtanti per a prumuzione di a stagione estiva", disse.