Cù a Liberalizazione di i Ferroviari, i Costi di Trasportu Decrescenu

Cù a Liberalizazione di i Ferroviari, i Costi di Trasportu Decresceranu: Dopu a liberalizazione di e Ferrovie, l'investimenti aumenteranu cum'è l'usu si sparghje, è i costi di trasportu diminuiranu in parallelu.
Hakan Orduhan, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di Cummerciu di Istanbul (ITO), hà dettu: "Dopu à a liberalizazione di e ferrovie, l'investimenti aumenteranu cù l'usu generalizatu di e ferrovie, è i costi di trasportu diminuiranu in parallelu. Noi, cum'è u mondu cummerciale, aspittemu ansiosi i passi versu a liberalizazione di u trasportu ferroviariu ", disse.
I funzionari di l'industria anu discututu u futuru di e ferrovie in u pannellu intitulatu "Liberalizazione di Ferrovie, Valutazione in Termini di Trasportu è Assicuranza Legge" urganizata in cuuperazione cù ITO, Associazione Internaziunale di Fornitori di Serviziu di Spedizioni è Logistiche (UTIKAD) è a Cummissione di Logistica è di Trasportu di l'Associazione Bar di Istanbul. .
Ospitendu a riunione cù u vicepresidentu di UTIKAD Emre Eldener è u presidente di a Cummissione di Logistica è Trasportu di l'Associazione di l'Avucati di Istanbul, Egemen Gürsel Ankaralı, u membru di u Cunsigliu di l'ITO Hakan Orduhan hà dettu in u so discorsu di apertura chì cù u sviluppu di i veiculi stradali è di e rete stradali in Europa dopu a 2a Guerra Munniali , autostrada Ricordendu chì u trasportu hè migliuratu, disse:
"A parte di e ferrovie in u trasportu di merci, chì era di 1960 per centu in l'Unione Europea (UE) in u 60, hè diminuita à u 1970 per centu in u 20,1 è à l'2000 per centu in u 8,1. Quandu e pulitiche di trasportu di l'ultimi 30 anni in u mondu è l'UE sò esaminate, si vede chì ci sò stati cambiamenti radicali è in questu cuntestu, l'impurtanza data à e ferrovie hè stata purtata in prima. Unu di l'ugettivi primari di e pulitiche di trasportu di l'UE hè di aumentà a parte di e ferrovie per assicurà l'equilibriu trà i modi di trasportu. Hè stata cunclusa chì i sforzi per aumentà u livellu di u trasportu ferroviariu in u nostru paese deve esse purtatu à u primu pianu, è a pulitica di trasportu basata nantu à a strada hè stata cambiata è altri modi di trasportu, in particulare e ferrovie, sò stati cuminciati à sviluppà.
Nutendu chì secondu a Cummissione Europea, ci sarà un aumentu di 10 per centu in u mercatu di trasportu di merci intraeuropeu in i prossimi 38 anni, è un aumentu di circa 2020 à 8 per centu in a quota di mercatu di u trasportu di merci per ferrovia in 15. , Orduhan hà dettu chì sicondu a fine di dati di Turchia 2014, circa chilometri 196 12. Hà ricurdatu chì hà una reta di ferrovia di circa 466 mila XNUMX chilometri, per i treni d'alta velocità, è chì sti linii sò operati da a Republica di Turchia. Ferrovie statali (TCDD).
Hakan Orduhan hà valutatu chì cù l'usu generalizatu di e ferrovie dopu a liberalizazione, l'investimenti aumenteranu è i costi di trasportu diminuiranu in parallelu, è hà dichjaratu chì u mondu cummerciale aspetta cù impazienza i passi versu a liberalizazione di u trasportu ferroviariu, chì hè ecologicu è grandi volumi di trasportu ponu. esse fattu.
Indittendu chì e ferrovie sò di grande impurtanza in u trasportu cumminatu, Orduhan hà cuntinuatu u so discorsu cusì:
"In questu cuntestu, i sforzi sò fatti per furnisce servizii di trasportu efficaci, efficienti, ecunomichi, ecologichi è sicuri, è per aumentà a parte di e ferrovie sviluppendu pratiche di trasportu cumminatu in u trasportu di merci. In listessu modu, vogliu ricurdà chì in u "64th Government 2016 Action Plan" annunziatu da u nostru Primu Ministru, u cumpletu di a ristrutturazione di "TCDD" è a liberalizazione di a gestione ferroviaria sò trà e riforme destinate à esse implementate in u 6. mesi.
Enfatizendu chì u principiu di l'assicuranza hè ancu impurtante in a liberalizazione di e ferrovie, Orduhan hà valutatu chì u sviluppu notevule ottenutu dopu à a liberalizazione di u trasportu aereu hà da esse un bon esempiu per a liberalizazione di e ferrovie.
In u scopu di a riunione, u membru di a cumissioni chì hà preparatu u Codice cummerciale turcu, Prof. Dr. Kerim Atamer hà datu infurmazioni à i participanti nantu à e disposizioni da esse applicate à u trasportu ferroviariu è a necessità di riforma.
"Aspittemu a liberalizazione è a ristrutturazione"
U Capu di u Dipartimentu di Risorse Umane di TCDD, Adem Kayış, hà datu l'infurmazioni chì hà travagliatu in ferrovie dapoi 35 anni in a so presentazione à u panel, è hà dichjaratu chì ci hè stata eccitazione in TCDD dapoi a prima menzione di liberalizazione è ristrutturazione di e ferrovie, è chì aspettanu a liberalizazione è a ristrutturazione.
Cummentendu à u Pianu d'Azione 64 di u 2016th Governu chì stu travagliu hà da esse realizatu in 6 mesi, Kayış hà manifestatu a so satisfaczione per a ristrutturazione è a liberalizazione prevista per esse cumpletata da ghjugnu.
Adem Kayış, chì hà datu infurmazioni à i participanti nantu à u sviluppu storicu è l'infrastruttura di e ferrovie in a so presentazione, hà spiegatu i scopi di e ferrovie in u quadru di a visione 2023 cum'è seguente:
"Per furnisce un serviziu più efficace è di qualità à un costu assequible, per aumentà a competitività di e ferrovie, per ristabilisce l'equilibriu in u trasportu in favore di e ferrovie, per aumentà a parte di e ferrovie à u 10 per centu in u trasportu di passageri è u 15 per centu in u trasportu di merci, per assicurà l'armonizazione legale è strutturale cù l'UE, Vulemu assicurà chì a subindustria ferroviaria turca si sviluppa, si sviluppa è diventa un attore efficace. In novu, in u quadru di a nostra visione 2023, un investimentu di circa 2023 miliardi di dollari hè previstu finu à u 50 ".
İbrahim Yiğit, Capu di u Dipartimentu di Sicurezza è Autorizazione di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Direzzione Generale di Regolamentazione Ferroviaria, hà datu infurmazioni nantu à u scopu di a liberalizazione di e ferrovie, l'accordi da fà, a struttura istituzionale prevista di u settore, l'accordi legali è l'accordi da esse fatti in un futuru vicinu.
Dichjarà chì e riforme da esse fatte ùn devenu esse pigliate solu cum'è u prucessu di liberalizazione, Yiğit hà dettu: "U scopu di a liberalizazione in e ferrovie hè di furnisce servizii più efficaci è di alta qualità cù costi accessibili, per aumentà a cumpetitività di e ferrovie. per creà una struttura indipendente chì regula è surveglia in u settore, è per assicurà l'armunia legale è strutturale cù a UE. Pudemu riassume ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*