U fabricatore svizzeru di treni è tramvii Stadler investirà in Adapazarı

U fabricatore svizzeru di treni è tram Stadler investirà in Adapazarı: U fabricatore svizzeru di treni è tram Stadler Rail Management AG cerca una rappresentanza in Turchia. Hè statu dichjaratu chì a cumpagnia giganti investirà in Adapazarı
L'investimenti fatti da Turchia in infrastruttura è trasportu dapoi u 2003 anu sbulicatu l'appetite di giganti stranieri. Ferrovia Internaziunale, Sistemi di Ferrovia Ligeru, Infrastruttura è Logistica Fiera Eurasia Rail, chì si terrà per a 3a volta in Istanbul u 5-6 di marzu, serà testimone di cullaburazioni impurtanti in questu campu. Stadler Rail Management AG, u fabricatore svizzero di treni, veiculi di metro è tram, chì hè nantu à a lista di l'espositori, appariscerà per a prima volta in Eurasia Rail. Hè dichjaratu chì a cumpagnia cerca un rappresentante in Turchia è ancu pensa à investisce. L'urganizazione di a fiera, u direttore di ITE Turkey Transport & Logistics Group Moris Revah hà dettu: "A stella di quist'annu serà Stadler Rail. Stadler hè un giant cù millaie di impiegati è miliardi d'euros in investimenti. Hè venutu quì per truvà un rappresentante. Se venenu à un accordu, stabilisceranu una fabbrica in Adapazarı. Pruduceranu treni, veiculi di metro è tramvii ", disse.
TORTA TROPPO GRANDE
Dichjarà chì u putenziale d'investimentu di a Turchia di 2023 miliardi d'euros da esse fattu in a ferrovia finu à u 45 hè una grande torta sia per i lucali sia per i stranieri, Revah hà dettu: "Attualmente, a custruzzione di una linea di treni à alta velocità di circa 7 mila chilometri cuntinueghja. Più di 4 24 chilometri di linee cunvinziunali seranu custruiti. A metro è i tramvii custituiscenu ancu un mercatu impurtante. Studi di fattibilità sò stati compiuti in XNUMX pruvince. Tuttu chistu significa una grande torta per i lucali è i stranieri ".
30 IMPRESA DI 300 PAESI PARTICIPARARAN
Fornendu infurmazioni nantu à a fiera, Revah hà dettu: "U 6th Eurasia Rail si farà u 3-5 di marzu di u 2016 à l'Istambul Expo Center. Hè l'unica fiera ferroviaria in a Regione Eurasia è trà e 3 più grandi fiere ferroviarie in u mondu. L'annu passatu, avemu riunitu 274 espositori cù 68 visitatori prufessiunali da 6 paesi. Quist'annu, avemu u scopu di riunite 268 espositori da 30 paesi cù 300 mila visitatori prufessiunali da 70 paesi. Ci sarà ancu a participazione di l'Iran ".
I TURCHI sò ancu attivi
Revah hà dettu chì u 51 per centu di e cumpagnie chì participanu à a fiera sò turchi è u restu sò stranieri. Revah hà attiratu l'attenzione à u fattu chì i Turchi anu fattu cunnessione cummerciale à l'esteru cù sta fiera è hà dettu: "I Turchi facenu avà ogni tipu di produzzione. Ricevemu offerte impurtanti ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*