I turisti domestici ùn anu micca cercatu Russi in Palandoken

In Palandöken, i turisti domestichi ùn anu micca cercatu Russi: In Palandöken Ski Center, chì hè unu di i centri impurtanti di u turismu invernale, l'ansietà causata da l'annullamentu di riservazioni da Russia prima di a stagione era in vain cù l'interessu di i turisti durante a pausa di u semestru.

U tassu di occupazione, chì hà righjuntu u 90 per centu in l'alberghi di a regione, hà fattu surrisu l'operatori.

Palandöken è Konaklı Ski Centers Vice Direttore di l'Operazioni, Cem Vuraler, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì anu avutu una pausa di semestru di 15 ghjorni assai occupata.

Dichjarà chì anu passatu a stagione senza prublemi, Vuraler hà dettu: "Avemu avutu un periodu induve tutti i nostri clienti di casa è di l'esteru sò stati soddisfatti senza accidenti o prublemi. Questu ci hà fattu felici. In u periodu post-semestru, avemu assai clienti chì venenu durante u weekend, in particulare da u paese, per fà usu di e so vacanze di ogni ghjornu o di u weekend.

Vuraler hà dichjaratu chì aspettanu chì questu interessu cuntinueghja finu à a fine di a stagione.

U numeru di visitatori hè aumentatu malgradu l'annullamenti russi

Polat Erzurum Resort Hotel Front Office Manager Ahmet Baykal hà dettu ch'elli avianu una stagione piena malgradu l'annullamentu di riservazione da Russia prima di a stagione.

Dichjarà chì Palandoken hè in una pusizioni assai megliu cà parechje stazioni di sci cù forti nevicate, Baykal hà dettu:

"Avemu apertu a stagione da u 6 di dicembre. U numaru di invitati chì venenu à Palandöken da diverse destinazioni hè aumentatu ligeramente cumparatu cù l'anni precedenti. In particulare durante u semestru, a densità turistica da u mercatu domesticu hà righjuntu u più altu livellu per Palandöken questu annu. Ancu s'ellu i turisti russi chì anu fattu riservazione ùn anu pussutu vene à l'alberghi in Palandöken quist'annu, l'alta dumanda di u mercatu domesticu cumpensu per questa lacuna. Tutti l'alberghi anu passatu u semestru cù un tassu di occupazione di 90 per centu. In più di questu, riceveremu i nostri invitati iraniani sta settimana, postu chì hè u "Giornu di a Rivuluzione" in Iran da l'11 di ferraghju. Avemu diversi gruppi finu à a fine di ferraghju. In marzu, ospiteremu in particulare cungressi è gruppi di riunioni. Spergu chì continueremu à furnisce servizii di sci finu à a fine di marzu senza prublemi in questa stagione d'invernu chì avemu passatu à u massimu.

U direttore generale di Palan Hotel, Ali Güney, hà dettu chì Erzurum hè un locu impurtante per u turismu invernale.

Rimarchendu chì Palandoken hà una pista di circa 46 chilometri è Konaklı 48 chilometri, Güney hà dettu: "Questu hè un locu induve si trovanu u sci è e surgenti termali. Pudete ski durante u ghjornu è prufittà di e surgenti termali à a sera. In l'estiu, questu hè un locu assai cunvene per u turismu culturale. Ci sò lochi cum'è Yakutiye Madrasa è Double Minaret Madrasa. Dopu à u semestru, spergu chì avemu travagliatu per ritruvà l'occupazione in questu periodu ".