I citadini si sò opposti à u tram davanti à l'appartamentu

I citadini si sò opposti à u tram davanti à l'appartamentu:Karşıyaka I citadini anu cullatu 300 firme perchè ùn vulianu micca chì a linea di tramvia passava davanti à i so appartamenti in a strada Cemal Gürsel è disse: "Se u tram passa quì, i pompieri è l'ambulanza ùn puderanu micca piantà. "A nostra vita serà capovolta", disse.
Karşıyaka I citadini, chì anu reagitu à a linea di tram chì passava davanti à i so appartamenti in Cemal Gürsel Street, anu appellu à a Municipalità Metropolitana di Izmir. I citadini chì volenu chì u tram passa per a mediana cintrali o l'area viota di u mare, cum'è in a strada Bostanlı Caher Dudayev, hà dettu: "Se u tram passa quì, seremu vittime. E persone anziane è disabili ùn puderanu micca cullà è falà. I pompieri, l'ambulanza è i veiculi funerari ùn puderanu micca piantà. "A nostra vita serà capovolta", disse. I cummercianti anu ancu oppostu à a pratica è anu dettu: "I veiculi puderanu parcheghju quì per brevi periodi di tempu è cumprà. "Chiuderemu i persiane per via di u tram", disse.
Pruposta di u Palazzu di Nozze
I travaglii di tram sò cuminciati in Mavişehir Karşıyaka Arrivò à a strada Cemal Gürsel. Mentre i travaglii di a stallazione di a ferrovia cuntinueghjanu versu Alaybey, u fattu chì a linea di tramvia curverà nantu à a strada opposta à u sicondu semaforo dopu avè passatu u molo di ferry à u ritornu è cuntinueghja davanti à l'appartamentu Körfez à u numeru 316, hà causatu una reazione da cummercianti è citadini. linea di tram, Karşıyaka I residenti di l'edificiu di l'appartamentu, chì vulianu chì a ghjente attraversà a strada davanti à u Palazzu di a Nozze, hà cullatu quasi 300 firme. In a petizione mandata à a Municipalità Metropolitana di Izmir, i citadini anu dettu: "Quelli chì vivenu in questi appartamenti duveranu lascià a so casa è si move in altrò. Questu riducerà u valore di a pruprietà è di l'imprese. "Vulemu chì a linea di tramvia sia custruita per passà per a mediana à mezu à a strada o a zona viota di u mare, cum'è in parechji paesi, senza disturbà l'ordine esistente", disse.
"Ùn ci hè micca esempiu in u mondu"
Şerafettin Ekmekçioğlu: Ùn simu contr'à u tram. In ogni casu, dopu à abbandunà u molo di u battellu, a seccione trà e seconde luci è u palazzu di u matrimoniu deve passà per l'area verde o a mediana cintrali. Seremu vittime si passa davanti à l'appartamenti è i posti di travagliu.
Esin Oktar: A Municipalità Metropolitana duveria cunsultà l'opinioni di i citadini mentre face u prugettu. Quandu u trammu passa davanti à a mo casa, ci saranu tramindui è rumore. Inoltre, in casu d'urgenza, i veiculi cum'è l'ambulanza è i camioni di u focu ùn puderanu micca piantà davanti à l'appartamenti. I buttreghi restanu vioti, u valore di e case diminuirà.
Ersin Asena : Nunda in u mondu ùn passa un trammu davanti à a casa. O passanu per a mediana o passanu per i spazii vacanti da u mare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*