A luce hè apparsu in u tunnel YHT più longu di Turchia

A luce hè apparsa in u tunnel YHT più longu di Turchia: u Tunnel di u Trenu d'Alta Velocità Akdağmadeni cù una lunghezza di 5 mila 120 metri, una di e più grandi strutture di a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Yozgat-Sivas (YHT). serà custruitu u 25 di ferraghju 2016, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım' vene à a luce cù a participazione di
U Tunnel Akdağmadeni T9 di Trenu d'Alta Velocità più longu finitu finu à avà in Turchia hè a parte più sfida di u Prughjettu YHT Ankara-Yozgat-Sivas. U Tunnel Akdağmadeni T5, cù una lunghezza di 120 mila 9 metri, hè u più grande di i tunnelli 17.9 cù una lunghezza di 9 chilometri in u stadiu Yerköy-Yozgat-Sivas. Hè statu dichjaratu chì circa 250 mila metri cubi di cimentu è 9 mila 100 tunnillati di ferru sò stati utilizati in a custruzzione di u tunnel T6, chì hè stata custruita in cunfurmità cù a doppia pista è a velocità di 200 chilometri, mentre chì 700 mila metri cubi di scavi sò stati. realizatu è circa 65 milioni di TL sò stati spesi finu à a data.
In a sezione Yerköy-Yozgat-Sivas di u Prughjettu Ankara-Yozgat-Sivas YHT, ci sò ancu 985,50 viadutti, u più longu di i quali hè 7 metri, cù un totale di 2 mila 485 metri, 8 passaggi sopra, 11 passaggi sotterranei, 84 canali e 1 Sezione Box Crossing Highway. . 90,13 milioni 8 mila metri cubi di scavi è un milione 750 mila metri cubi di riempimentu sò stati fatti in a sezione chì u tassu di cumpiimentu hà righjuntu u 950 per centu.
A LINEA ANKARA - YOZGAT- SİVAS YHT SERA APERTA IN 2018
Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, in u scopu di u Prughjettu YHT Ankara-Yozga-Sivas; Nutendu chì una nova ferrovia di 250 chilometri, adattata per 405 km / h, doppia pista, elettrificata, signalata, hè stata custruita, disse: "In fattu, 67 tunnel cù una lunghezza tutale di 49 mila 51 metri.
Ci.
Cù u prugettu, a linea esistente serà accurtata di 198 km, è u tempu di viaghju trà Ankara è Sivas serà ridutta da 12 ore à 2 ore. A linea, chì hè stata custruita interamente cù risorse proprie, hè destinata à esse cumpletata in 2018. U prughjettu hè l'assi ferroviariu più impurtante chì unisce l'Asia Minore è l'altri paesi asiatichi nantu à a strada di a Ruta di a Seta. Hè destinatu à serve una media di 3 milioni di passageri annu nantu à a Linea YHT Ankara-Sivas, chì passa per e pruvince di Ankara-Kırıkkale-Yozgat-Sivas è hè integrata cù altri treni d'alta è alta velocità è Kars-Tbilisi. - Prughjetti di ferrovia di Baku.

1 Comment

  1. Sò passati un mesi è mezu ch’ellu hè finitu stu tunnellu, i travaglii sò rallentati solu per aspittà u ministru.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*