Ege Seramik arriva à i so rivenditori è i clienti in ferrovia

Ege Seramik ghjunghje à i so rivenditori è i clienti in ferrovia: Ege Seramik, chì hà fattu u primu caricamentu nantu à a linea di cunnessione ferroviaria Manisa-Turgutlu-İzmir-Kemalpaşa, cuntinueghja à ghjunghje à i so rivenditori è i clienti in Turchia per ferrovia.
Sicondu a dichjarazione di Ege Seramik, a linea di cunnessione Manisa-Turgutlu-İzmir-Kemalpaşa, chì unisce a Zona Industriale Organizzata Kemalpaşa à a ferrovia, furnisce opportunità di spedizione da Izmir à parechji punti in Turchia.
Cù l'apertura attiva di a ferrovia à u trasportu, Ege Seramik è Ege Vitrifiye, cum'è parechje cumpagnie di fabricazione in a Zona Industriale Organizzata di Kemalpaşa, cuntinueghjanu à ghjunghje à i so rivenditori è i clienti in Turchia per ferrovia.
Ege Seramik, chì hà fattu u primu caricamentu nantu à a linea ferroviaria chì hè entrata in serviziu, hà u scopu di trasportà quasi 1 milione di tunnellate di materie prime è prudutti annu è cuntribuiscenu à l'ecunumia di u paese attraversu u trasportu ferroviariu.
U Centru Logisticu Kemalpaşa, unu di i 20 centri logistichi previsti per u trasportu ferroviariu, cuntribuisce assai à u sollievu di u trafficu urbanu realizendu attività di carica-scarico è trasportu fora di a cità.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*