Sviluppi in u Prughjettu di a Rete Ferroviaria Naziunale di Oman

Sviluppi in u Prughjettu di a Rete Ferroviaria Naziunale di l'Oman: U presidente di l'Oman Rail, John Lesniewski, hà dichjaratu chì u Prughjettu di a Rete Ferroviaria Naziunale di Sultanatu di Oman hè previstu per esse iniziatu in 2018 è u primu segmentu hè previstu per esse cumpletu in 2020. In u scopu di u prugettu, chì l'ugettivi è u quadru sò capitu chì sò stati ridefiniti, hè trà l'infurmazioni ricevuti chì a priorità di trasportu a pruduzzione minerale è cruda di u paese à i porti Duqm è Sohar cù e linee per esse stabilitu. Tuttavia, per u mumentu ùn hè statu decisu quale segmentu serà custruitu prima.
Hè statu annunziatu chì a linea chì si estenderà da u Portu di Sohar à a Pruvincia di Buraimi, chì formarà u primu segmentu di u prugettu, chì includerà ancu e cunnessione cù altri paesi in a regione, serà finita in 2018, è hè statu amparatu chì 207 i consorzi, cumpresi 2 cumpagnie di u nostru paese, sò stati lasciati per l'eliminazione finale in l'offerta per a ferrovia di 3 km sopra citata. Tuttavia, ci era incertezza nantu à se u prugettu cuntinueghja dopu à a calata di i prezzi di u petroliu crudu è soprattuttu dopu chì a cumpagnia di ferrovia di l'Emirati Arabi Uniti Etihad Rail hà cessatu u prucessu di licitazione per u ligame ferroviariu Oman-Emirati Arabi Uniti.
Ancu s'è a dichjarazione sopra citata mostra chì almenu a parte Oman di u prugettu cuntinueghja, avemu intesu chì i prezzi di i ducumenti di l'offerta per l'applicazioni fatte per u prucessu di licitazione precedente seranu tornati à e cumpagnie prestu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*