Aumenta u voluminu di a carica di u transitu ferroviariu Mongolia-Cina

U voluminu di carichi di transitu ferroviariu Mongolia-China hè in crescita: à a riunione tenuta in Sochi, in Russia, per determinà u voluminu di carichi internaziunali per u trasportu ferroviariu, hè statu annunziatu chì era accunsentutu chì u voluminu di u trasportu di transitu da a Russia à a Cina via Mongolia per ferrovia. deve esse 4 milioni 100 tunnillati.
À a riunione tenuta in Sochi, Russia, per determinà u voluminu di carichi internaziunali per u trasportu ferroviariu, hè statu accunsentutu chì u voluminu di u trasportu di transitu da Russia à Cina via Mongolia per ferrovia deve esse 4 milioni 100 tunnellate, chì hè 2.5 volte più di L'annu passatu "Ulaanbaatar Railway" President L.Purevbaatar, Vice President di "Ulaanbaatar Railway" D.Jigjidnyamaa hà presentatu à u Primu Ministru Ch.Saikhanbileg.
A quantità di trasportu da a Mongolia à a Cina hè di 6 299 000 tunnellate, 5 milioni di tunnellate di minerale di ferru, è 1 milione di più tunnellate di trasportu seranu realizatu cumparatu cù l'annu passatu. Quist'annu, 2.5 milioni di tunnellate di petroliu crudu passanu per Mongolia cum'è trasportu di transitu da a Russia à a Cina. Un totale di 50 milioni di dollari di rivenuti seranu generati da u trasportu di transitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*