I servizii di Metro è Ankaray sò tornati à a normale in Ankara

I servizii di Metro è Ankaray sò tornati à a normale in Ankara: I servizii di Metro è Ankaray sò tornati à a normale in a capitale Ankara, u trasportu in autobus hè furnitu per rotte alternative.
Mentre i servizii di metro è Ankaray sò tornati à a normale in a regione, chì era chjusa à u trafficu per via di l'attaccu terrorista in Kızılay, u trasportu in autobus hè furnitu per rotte alternative.
Sicondu a dichjarazione scritta fatta da a Municipalità Metropolitana d'Ankara, i passageri anu cuminciatu à esse caricati è scaricati in a Stazione Kızılay di u metro, chì hè stata chjusa per un pocu tempu per via di l'investigazioni in corso nantu à a scena, da 09.30.
Siccomu l'entrata è l'uscita di Güvenpark, Milli Müdafaa è Yüksel Street da a stazione di metro di Kızılay sò chjuse, i passageri si dirigenu versu l'entrata è e uscita di u Kızılay Business Center, Soysal Bazaar è Sakarya Street.
Siccomu Atatürk Boulevard hè chjusu à u trafficu in e duie direzioni da Kızılay Junction à Akay Junction, u trasportu cù l'autobus EGO hè furnitu attraversu rotte alternative.
L'autobus chì vanu da Çankaya à Ulus usanu a strada Meşrutiyet Street-Mithatpaşa-Sıhhiye, è l'autobus chì vanu da Ulus à Çankaya usanu a strada Necatibey Street-Yahya Galip Street.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*