A Linea di u Sistema Ferroviariu di a 3a Tappa prevista per esse Custruita in Antalya

A linea di u sistema ferroviariu di a terza tappa prevista per esse custruita in Antalya: u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel, hà dichjaratu chì u sistema ferroviariu di a seconda tappa serà finitu u 3 d'aprile, i travaglii di a terza tappa sò finiti è l'offerta hè prevista per esse in ghjugnu o lugliu. .
U sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel, hà dichjaratu chì u sistema ferroviariu di a seconda tappa serà finitu u 23 d'aprile, i travaglii di a terza tappa sò finiti è l'offerta hè prevista per esse in ghjugnu o lugliu.
Türel, chì hà assistitu à a riunione di u Cunsigliu di Cunsigliu di u Distrettu di Konuksever organizata da l'Organizazione di u Distrettu di u Partitu AK Muratpaşa, hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti è l'investimenti. Dichjarà chì un ramu di a linea di u sistema ferroviariu di a 3a tappa passerà ancu per Konuksever Mahallesi, Türel hà dettu: "Pudete vede un trenu chì vene à Konuksever. A seconda tappa di u sistema ferroviariu trà Aksu è Meydan serà cumpletata da a data di apertura di EXPO, u 23 d'aprile. I nostri travaglii di a 3a fase sò ancu finiti. Avemu pianificatu di fà l'offerta in ghjugnu o lugliu ", disse.
Nutendu chì un ramu di a linea di u sistema ferroviariu di a 3ª tappa, chì inizierà davanti à l'antica municipalità di Varlık, girarà da Sakarya Boulevard à a direzzione di a stazione di autobus di Antalya, è anderà à l'Università Akdeniz, u Distrettu di Meltem è l'Hospital di Formazione è Ricerca, Türel hà dettu: "Un altru ramu hè da e strade Yeşilırmak è Kızılırmak à Konuksever. Atterrà. L'Avenue Karacaoğlan si scontra cù a prima tappa accantu à l'Hospital Statale Atatürk è formarà una reta cumpleta ", disse.
Türel hà nutatu chì pensanu à compie u sistema ferroviariu, chì anu u scopu di inizià i travaglii di custruzzione à u principiu di 2017, in 2 anni.
Prughjettu Boğaçayı
Enfatizendu chì i prughjetti di Boğaçayı, Konyaaltı, Cruise Port è Tünektepe Cable Car feranu ancu una grande cuntribuzione à i cummercianti, Türel hà dettu chì 10 mila persone seranu "breadwinners" solu in u Prughjettu Boğaçayı.
L'uppusizione "Chì serve queste per Antalya?" Türel hà dettu: "Se un prughjettu apre opportunità di travagliu per 10 mila persone, ùn aghju nunda à dì. Hanu difficiule di capisce questu perchè ùn puderanu micca fà questi prughjetti davanti à noi ", disse.
Prublemu di affittu in u Parcu Ataturk
Türel, chì hà ancu scontru cù i pruprietarii di l'imprese in Atatürk Park, hà nutatu chì anu ghjuntu à a fine di u prucessu legale, è chì si riuniscenu cù i cummercianti di Atatürk Park per risolve u prublema di leasing dopu à e riunioni cù u Revenue di Antalya. Uffiziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*