Nova linea di metro versu u latu anatoliu di Istanbul

A nova linea di metro versu a parte anatolica di Istanbul: A linea di metro Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy, chì hè prevista per esse aperta quist'annu, serà allargata à Sarıgazi-Sancaktepe-Sultanbeyli. In questu modu, a distanza di viaghju trà Üsküdar è Sultanbeyli serà ridutta à 30 minuti.
L'ultima riunione di l'Assemblea Generale di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hè stata in marzu. A bona nutizia di una nova linea di metro per u Latu Anatolicu hè vinuta da a riunione. A decisione di allargà a linea di metro Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy, chì hè a seconda metro di u Latu Anatolicu, à Sarıgazi-Sancaktepe-Sultanbeyli hè stata accettata à l'unanimità.
SERÀ CONNESSU À MARMARAY
A linea Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy, chì serà a prima linea di metro senza conducente di Turchia, serà cuntinuata è cuntinuerà à Sultanbeyli via Sarıgazi è Sancaktepe. A distanza trà Üsküdar è Çekmeköy serà ridutta à 16 minuti cù a linea di 20 chilometri, chì hè in costruzione è include 24 stazioni, chì hè prevista per esse cumpletata in questu annu. Cù l'estensione di a linea à Sultanbeyli, hè destinatu à riduce u tempu di viaghju trà Üsküdar è Sultanbeyli à 30 minuti. A linea serà ancu integrata in a linea Marmaray in Üsküdar è in a linea di metrobus in Altunizade.
LINK TO NEWBORN
Cù l'apertura di l'autostrada Şile, hè previstu di fà una cunnessione di metro à u District Yenidogan per via di l'aumentu di a pupulazione è di u trafficu. Simile à a cunnessione Seyrantepe di u metro Yenikapı-Hacıosman, i travaglii sò realizati per a custruzzione di a 'Çekmeköy Sultanbeyli and Sarıgazi (Hospital) Newborn Metro Line'.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*