Turchia piglia azzione per a Ferrovia Hejaz

ferrovia hijaz
ferrovia hijaz

L'ultimu prughjettu maiò di l'Imperu Ottumanu, a Ferrovia Hejaz, hè stata restaurata cù u sustegnu di Turchia. A Ferrovia Hejaz, chì hè stata custruita da Abdülhamid Han trà u 1900 è u 1908 trà Damascu è Medina, cù u scopu di accurtà a strada di i pellegrini, serà restaurata cù u sustegnu di Turchia.

In u scopu di u prughjettu di risturazione da esse realizatu cù a cooperazione di l'Autorità Ferroviaria di Jordan Hejaz, TCDD è TIKA, serà apertu un museu di 3 mila metri quadrati è 3 milioni d'euros, 9 mila edifici da l'Imperu Ottumanu seranu restaurati, è l'equipaggiu di custruzzione per 150 mila euro seranu donati da Turchia per a ferrovia.

FATA FATTA CU U GRANDE SACRIFICIU DI U MONDU ISLAMICU

Siccomu a Ferrovia Hejaz, cunnisciuta cum'è unu di i prughjetti più impurtanti di l'Imperu Ottumanu, avaristi u budget di u statu per via di u so costu di più di 4 milioni di lire, l'aiutu di u populu musulmanu hè statu cercatu. A prima donazione hè stata fatta da Sultan Abdulhamid Han da u so budgetu persunale. I musulmani mubilizati per u prugettu, chì hè stata accolta cun grande entusiasmu in u mondu islamicu.

VELOCITÀ CHE PIGLIA L'EUROPE.

A custruzzione hà pigliatu 8 anni. Cù una lunghezza di linea di 1320 km, hè statu un grande successu chì u prugettu hè statu finitu in pocu tempu, cunziddi e cundizioni di u periodu. Tantu cusì chì sta vitezza hà stunatu ancu l'Europa. A ferrovia era ancu u tema più parlatu in i media musulmani per mesi. I media ottomani, indiani, iraniani è arabi anu publicatu cuntinui nantu à u prugettu.

A PRINCIPALITÀ INGEGNIERI TURCHI HAN LAVRATU

L'ingegneru tedescu Meissner era à u capu di u travagliu tecnicu di u prugettu. Tuttavia, l'ingegneri turchi anu ghjucatu un rolu più grande in u prugettu chè i stranieri. Da questu puntu di vista, a Ferrovia Hejaz hà servitu cum'è una scola per i ghjovani ingegneri turchi è diventò una fonte impurtante di sperienza per l'ottomani da un puntu di vista tecnicu.

GRANDE FINE DA ABDULHAMID HAN

Una delicatezza rara era ancu mostrata in a seccione di a terra santa di a ferrovia. Per l'ordine di Abdulhamid Han, ùn deve esse micca disrespect in i terri santu, Hz. I sforzi sò stati fatti per travaglià in silenziu per chì u spiritu di Muhammad ùn sia micca disturbatu. Per questu, u feltru hè statu postu sottu à i rails.

Mentre a Ferrovia Hejaz era una grande cunvenzione per i pellegrini, hà ancu furnitu un sustegnu logisticu impurtante per l'armata ottomana. A Ferrovia Hejaz era u locu induve un magnificu esempiu di sulidarità per u mondu islamicu hè statu exhibitu in quantu à u sustegnu micca solu di e nazioni ottomane, ma ancu di tutti i musulmani cù e so donazioni à u prugettu.

MISSIONE VITALE DI A FERROVIA DI HIJAZ : SANTE RELIQUIE

A Ferrovia Hejaz, chì hà pigliatu 8 anni per custruisce è si firmò sottu à u regnu ottomanu per 10 anni, diventò inutilizabile durante a Prima Guerra Munniali, è per via di l'Armistiziu di Mudros, hè surtitu da a dominazione ottomana cù l'evacuazione di Medina.

Tuttavia, l'ultimu compitu di a ferrovia per l'Imperu Ottumanu era assai significativu. E reliquie sante in Medina, chì sò ghjunti fora di u cuntrollu ottomanu, sò stati trasportati à Istanbul da a Ferrovia Hejaz, cù i grandi sforzi di Fahreddin Pasha. Cusì, l'ultimu grande prughjettu di l'Imperu Ottumanu hà rializatu un duvere impurtante per realizà l'ultima missione sacra di l'Imperu Ottumanu, à dì per salvà e reliquie sacre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*