Hyundai Rotem Producerà Locomotive IMM

Hyundai Rotem Producerà Locomotive IMM: Hyundai Rotem hà vintu l'offerta di produzzione di locomotive elettriche da 310 milioni di dollari organizata da a Municipalità Metropolitana di Istanbul.

Hyundai Rotem hà pigliatu u capu in l'offerta di pruduzzione di locomotive elettriche tenuta da a municipalità metropolitana di Istanbul (IMM). Sicondu u risultatu di l'offerta per un valore di 312.65 milioni di $, a cumpagnia coreana hè prevista di furnisce ordini da aprile 2021.

Stingendu cù i so successivi offerti di Istanbul, Izmir è Antalya in l'ultimu periodu, Hyundai Rotem hà stabilitu Hyundai Eurotem in 2006 cù a cullaburazione di e cumpagnie di Cunsulenza Tecnica TCDD, ASAŞ è HACCO per realizà a produzzione domestica in u trasportu ferroviariu in Turchia. Eurotem hà iniziatu e so operazioni in Sakarya per pruduce tutti i tipi di serie di treni elettrici è veiculi ligeri, treni d'alta velocità è vagoni di passageri di treni d'alta velocità, chì ùn anu micca tecnulugia in Turchia. A cumpagnia, chì hà pruduciutu prima 68 veiculi di u sistema ferroviariu per a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà realizatu studii di assignazione di spaziu per a fabbrica di 200 mila metri quadrati, induve stabiliscerà a seconda in Sakarya. Hè dichjaratu chì a cumpagnia hà vindutu quasi 10 locomotive elettriche, veiculi ferroviari cum'è EMU, DMU, ​​​​LRT è tram in Turchia per 1.000 anni, è hà guadagnatu $ 1.8 miliardi in entrate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*