Fasi finali in i travaglii di u Trenu Naziunale

Stadi finali sò fatti in i travaglii di treni naziunali: U prughjettu di u trenu naziunale hè vicinu à a so fine. Un totale di unità 150 seranu prudutte. U direttore generale di TÜDEMSAŞ, Koçarslan, hà dettu: "U cuncepimentu di u prugettu, a pruduzzione di prototipi, i testi è i studii di certificazione cuntinueghjanu.

U Direttore Generale di TÜDEMSAŞ Koçarslan: "U livellu di u 50 per centu hè statu righjuntu in u Carru Naziunale di Trasportu, chì u so prughjettu di cuncepimentu, pruduzzione di prototipi, teste è studii di certificazione cuntinueghjanu. "Sperendu, stu vagone serà prontu per a pruduzzione in massa in l'ultimu trimestre di u 2016, è 2017 unità seranu prudutte in 150." - "Attualmente, a nostra tarifa di localizazione in i prudutti chì pruduciamu hè di circa 85 per centu, è sta tarifa aumenterà. più in pochi anni".

Yıldırım Koçarslan, Direttore Generale di a Ferrovia Turca Makinaları Sanayi AŞ (TÜDEMSAŞ), hà dichjaratu chì u livellu di u 50 per centu hè statu ottenutu in u Carru Naziunale di merci, chì u so prughjettu di cuncepimentu, pruduzzione di prototipi, teste è studii di certificazione sò in corso, è hà dettu: "Sperendu, stu vagone serà prontu per a pruduzzione di massa in l'ultimu trimestre di u 2016. " Pruduverà 2017 unità in 150. "dissi.

ISTRUZIONI DA ERDOĞAN

Koçarslan, Pianu di Trenu Naziunale, chì hè statu presentatu da u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, in cunfurmità cù l'istruzzioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, per a Turchia per pruduce tecnulugia ferroviaria è esportà sta tecnulugia à l'esteru. eranu unu di i partenarii di Ojesi.

Dichjarà chì TÜDEMSAŞ, chì s'impegna à pruduce prudutti lucali è naziunali cù un altu valore aghjuntu per a Turchia, hà pigliatu un rolu di direttore di prughjettu in u Carru Naziunale di Carga in u Prughjettu di Trenu Naziunale, Koçarslan hà continuatu cusì:

50 PERCENT LIVELLU SIA ARRIVU

"Dopu à i studii, hè statu decisu di custruisce un tipu Sggmrs, tipu H, tre-spark plug, articulatu, spark plug-integrated (compact) sistema di frenu, vagone di trasportu di containeru cum'è u Carru Naziunale di merci. U livellu di u 50 per centu hè statu righjuntu in u Carru Naziunale di Trasportu, chì u so prughjettu di cuncepimentu, pruduzzione di prototipi, teste è studii di certificazione sò in corso. Hopefully, 2016 unità di stu vagone serà pruduciutu in 2017, chì serà prontu per a produzzione di massa in l'ultimu trimestre di u 150. "

Koçarslan hà enfatizatu chì e riunioni è e cunferenze internaziunali sò state seguite strettamente per u prugettu, in quale parechji tecnichi di u Dipartimentu di R&D di TÜDEMSAŞ è altre unità, è ancu accademichi di l'Università di Karabük è Cumhuriyet, anu travagliatu intensamente è dissenu: "Fiere internaziunali". prudutti di cuncepimentu, fabricazione di vagoni è sub-cumpunenti Incontri bilaterali sò stati fatti cù i pruduttori è l'imprese di logistica, è u prublema hè stata analizata in tutti i ditagli. In seguitu, u cuncettu, u disignu è e specificazioni tecniche sò stati spartuti cù l'attori in u gruppu di travagliu di u prugettu, è u prugettu hè statu datu a so forma finale basatu nantu à i cumenti ricevuti. ", disse.

A TASA DI NATIVITÀ hè 85 ​​PERCENT

Dichjarà chì anu priurità a produzzione di vagoni novi, tecnologichi, domestici è naziunali in u quadru di i bisogni cambianti è di sviluppu di u settore, tenendu in contu l'età è e caratteristiche tecniche di i vagoni di merci in a reta ferroviaria, Koçarslan hà dettu: i prudutti chì producemu attualmente sò domestici. " A nostra rata di successu hè di circa 85 per centu è in pochi anni. Grazie à i studii di R&D chì avemu realizatu, compieremu a certificazione TSI per un totale di 2015 tippi di vagoni trà u 2018 è u 12 è l'offremu à u mercatu. "Hà utilizatu l'espressioni.

Koçarslan hà dichjaratu chì u scopu più impurtante di TÜDEMSAŞ per a regione hè di espansione è di sviluppà rapidamente a subindustria ferroviaria chì hà cuminciatu à formà in Sivas è i so circondi. Sivas è u so circondu, Hè assai impurtante per i miri di ferrovia di iye 2023. Hà nutatu chì era.

"Rgns è Sgns" sò trà i vagoni più ambiziosi in Europa"

Dichjarà chì u prucessu di certificazione per i vagoni di trasportu di container di tipu Rgns è Sgns hè statu finitu in 2015 è a produzzione di massa di sti vagoni hà iniziatu, Koçarslan hà dettu:

"Carru di trasportu di containeru di tipu Rgns è Sgns; Hè trà i vagoni più assertivi in ​​Europa in a so classe, cù u so pesu ligeru, l'equipaggiu utilizatu in a so pruduzzione è i diversi scenarii di carica. In i mesi à vene, avemu da principià a pruduzzione in massa di l'Ore Wagon (tipu Talns), chì pò esse apertu è chjusu. Stu vagone hè pneumaticu è i sistemi pneumatici utilizati sò completamente domestici. Attualmente, u prototipu di stu vagone hè pruvatu in Eskişehir sottu a tutela di i prufessori di l'Università Tecnica di Istanbul. In a continuazione di stu carru, pruduciamu prototipi di u Carru di Cisterna Riscaldata (Tipu Zacens), chì u travagliu di u prugettu hè per esse cumpletu, pruvà, compie a certificazione TSI è cumincianu a produzzione di massa. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*