A stazione ferroviaria di Amman hè stata restaurata

A stazione di treni di Amman hè stata restaurata: TIKA in Jordan II. Hejaz Railway Amman Train Station, unu di i prughjetti più impurtanti di u periodu Abdulhamid Han, serà restauratu è trasfurmatu in un museu.

II par IKA. A risturazione di a Hejaz Railway Amman Train Station, unu di i prughjetti più impurtanti di u periodu Abdülhamid Han, è l'edificiu di u museu, induve si spiega tutta a ferrovia, hè in custruzzione. L'accordu di prughjettu nantu à a Restaurazione di a Stazione Ferroviaria di Hejaz è a Custruzzione di u Museu hè statu firmatu trà a Presidenza di l'Agenzia Turca di Cooperazione è Coordinazione (TIKA) è l'Istituzione Ferroviaria di Jordan Hejaz durante a riunione trà e delegazioni presidiate da u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu è u Primu Ministru Jordanian Abdullah Ensour l'ultima. settimana.

II. Hejaz Railway, unu di i prughjetti più impurtanti di u periodu Abdulhamid Han, hè statu custruitu trà Damascu è Medina trà 1900-1908. A custruzzione di a ferrovia principia u 1 di sittembri 1900 trà Damascu è Der'a. A custruzzione di a linea da Damascu à Medina; Arrivò à Amman in u 1903, à Maan in u 1904, à Medayin-i Salih u 1 di settembre di u 1906 è à Medina u 31 d'aostu di u 1908. E stazioni principali di a linea Hejaz Railway sò Damascu, Der'a, Katrana è Maan, è Amman.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*