Passu à Passu nantu à u Ponte di Baia hè ghjuntu à a fine

U Ponte di u Golfu hè ghjuntu à a fine, passu à passu: U prughjettu di l'autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir, chì riducerà a distanza trà Istanbul è Izmir à 3.5 ore, hè ghjuntu à a fine. Un esercitu di travagliadori travaglia in altitudine. di metri 14 in a custruzzione di u ponte.Per compie u prughjettu di 10 miliardi di dollari, i travagliadori 252, soprattuttu turchi, cumpresi i travagliadori danesi, tedeschi, taliani, coreani è giapponesi, cuntinueghjanu u so travagliu in una manera febbrile ghjornu è notte.

A custruzzione di u Ponte di u Golfu di 100 metri di lunghezza, una di e rotte di transitu più impurtanti di l'autostrada, chì hè pensata per alleviare u trafficu nantu à l'autostrade TEM, D-130 è E-2 trà Istanbul è Izmir, cuntinueghja ininterrottamente.

L'asfaltu hà cuminciatu à esse stallatu nantu à u Ponte, induve l'ultimi ponti 14 sò stati assemblati. I travaglii di versà l'asfaltu nantu à i ponti in a sezione di u Capu Altınova Hersek cuntinueghjanu. Quandu i cunnessione di l'autostrada di u prughjettu di u Golfu sò cumpletamente finiti, sta strada serà a strada più longa finita in una volta, cù una lunghezza di 427 km. Circa 3. macchine di custruzzione travagliavanu.

U ponte, chì avarà una larghezza di 550 metri quandu hè finitu, serà u sicondu ponte di sospensione più longu di u mondu: ponte, 18 cabine di pedaggio, 212 centri di operazione di mantenimentu di l'autostrada, sette spazii di serviziu è sette parchi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*