Gürçeşmeliler hà dumandatu una stazione per prufittà di a linea İZBAN.

Gürçeşmeliler vulia una stazione per prufittà di a linea İZBAN: I residenti di u distrittu di Konak Gürçeşme vulianu una stazione per prufittà di a linea İZBAN. I residenti di u quartieru si sò riuniti longu à a linea cù banner è cartelli in manu è dissenu: "L'autorità ùn ci vedenu micca. Una benedizzione cum'è İZBAN passa davanti à noi, ma guardemu solu ", disse.

PIOVA UYGUR

L'abitanti di Gürçeşme Lale Mahallesi si sò riuniti per sprime i prublemi chì sò stati vittimi dapoi parechji anni è anu pigliatu l'azzione. I residenti di u quartiere, chì anu manifestatu e so dumande per a stazione İZBAN cun una prutesta, anu dettu: "Vimu quì, ma ùn ci notanu micca. Una benedizzione cum'è İZBAN passa davanti à noi, ma guardemu solu ", disse. n "E duie fermate sò troppu luntanu" Esprimendu i prublemi di i residenti di u quartieru, u capu di u distrittu di Lale Sumru Benligül hà dettu chì i prublemi di trasportu ùn puderanu micca esse risolti in u quartieru induve 10 mila persone vivenu. Benligül hà dettu: "Avemu fattu a corrispondenza necessaria à i funzionari di a municipalità, ma ùn ci anu micca datu una risposta positiva. E persone chì campanu quì ponu solu fighjà İZBAN mentre passanu. E duie fermate izban più vicine sò ancu assai luntanu da noi. Vulemu a Stazione Izban per u nostru quartieru trà Kemer è Şirinyer ". I residenti di u quartieru sustenevanu Benligül cù u slogan "Vulemu una stazione", esprimendu chì queste duie tappe sò a distanza trà e duie fermate nantu à a linea İZBAN.

U quartieru hà assai prublemi.

Muhtar Benligül, chì hà dichjaratu chì ci hè un prublema di zoning in u vicinatu è ancu di trasportu, hà dettu: "Culleganu a regione à l'internet è u telefunu. Certi casi ùn anu micca acqua nè elettricità. I residenti di u quartieru dumandanu l'amnistia per l'acqua è l'electricità. Questa amnistia ùn pudia esse aduprata in insediamenti custruiti dopu à u 2004. Queste persone ùn ponu micca ribelli contr'à i prezzi di i rifiuti solidi perchè ùn ponu micca aduprà l'acqua ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*