Liberazione di i dirigenti di Tüvasaş arrestati per corruzione

Liberazione di Gestori di Tüvasaş Arrestati per Corruzzione: Türkiye Vagon Sanayi A.Ş., chì sò stati arrestati in u scopu di l'investigazione iniziata in Sakarya per presuntamente causatu perdite à u statu in l'esportazioni di vagoni in Bulgaria. (TÜVASAŞ) L'ex Direttore Generale İbrahim Ertiryaki è u Capu di u Dipartimentu di Marketing Saim Arslanlar sò stati liberati.

In u scopu di l'investigazione lanciata da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Sakarya u mese passatu, l'ex Direttore Generale İbrahim Ertiryaki, l'ex Direttore Generale Diputatu Ömer B, l'ex Presidente di u Cunsigliu di Inspeczione Hüseyin D sò stati accusati di "abusu di e so funzioni è causà danni à u statu "in a vendita di vagone da TÜVASAŞ à Bulgaria in 2010. . è u Capu di u Dipartimentu di Marketing Saim Arslanlar hè statu arrestatu. İbrahim Ertiryaki è Saim Arslanlar, chì sò stati riferiti à u tribunale, sò stati arristati da u tribunale, mentre chì Ömer B è Hüseyin D. sò stati liberati à a cundizione di cuntrollu ghjudiziale.

L'accusazione preparata da l'Uffiziu di u Procuratore di Sakarya hè stata mandata à l'Alta Corte Penale di Sakarya. In ogni casu, u tribunale hà tornatu l'accusazione à l'uffiziu di u procuratore, chì hà realizatu l'investigazione, per via di incompletezza. Allora, quandu l'avucati si sò opposti à a decisione di arrestu, u tribunale hà decisu di liberà İbrahim Ertiryaki è Saim Arslanlar urdinendu u so prucessu in attesa di prucessu.

13 MILIONI LIRA ALEGAZIONE DI CORRUPTION

Una investigazione hè stata aperta dopu chì hè stata determinata per mezu di ispettori è rapporti di esperti chì circa 2010 milioni di 13 mila TL di dannu publicu sò stati subiti per via di l'offerta è u cuntrattu fattu in l'affari d'esportazione di vagoni di a Cumpagnia Joint Stock di l'Industria Turca di Carru, una subsidiaria di TCDD. in Sakarya, in u 500.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*