Tram hè fattu sloppy

Tram hè fattu sloppy: Chamber of Architects Izmir Branch hà dichjaratu chì u tram è i prughjetti di cuncepimentu di a costa di u Metropolitanu sò stati fatti senza cura. U presidente di a Camera, Alpaslan, hà dettu: "Aspittemu una spiegazione dettagliata da a Municipalità Metropolitana".

I prughjetti di cuncepimentu di u tram è di a costa di a municipalità metropolitana di Izmir sò stati duramente criticati da a Camera di l'Architetti. U presidente di filiale Halil İbrahim Alpaslan hà dichjaratu chì l'implementazione di l'opzione di tram in u centru di a cità da a municipalità metropolitana hè un passu pusitivu, ma u prucessu di stu prughjettu, chì hè di grande impurtanza è costu elevatu per İzmir, hè sfurtunatamenti luntanu da un approcciu di gestione participativa. . Hà attiratu ancu l'attenzione à u fattu chì stu prughjettu hè statu realizatu in modu chjusu à l'opinioni è i suggerimenti di i citadini, e camere prufessiunali pertinenti è istituzioni scientifiche. Dichjarà chì ci sò stati seri dubbii è preoccupazioni chì u prughjettu di u tram hè raziunale, adattatu per l'interessu publicu è sensibile à l'ambiente, Alpaslan hà dettu chì u prugettu hà dui prublemi principali: rotta è insensibilità à l'ambiente.

QUANTU ARBURI HAN STATI TAGLIATI ?
Home Karşıyaka Alpaslan hà dichjaratu chì a continuazione di e parti impurtanti di e rotte in Konak da a costa, induve a dumanda di i passageri ùn hè micca intensa è cù l'alternativa di u trasportu marittimu, mette in dubbitu u sollievu chì u tram da furnisce in u trafficu, è hà dettu: " U cunsensu di parechji sperti hè chì ùn ci hè micca una linea parallela in a parti custiera di Izmir, ma linee chì si estenderanu da a costa à l'internu, chì hè necessariu. Un altru prublema hè chì a strada ùn hè ancu chjaru. Cù un cambiamentu recente, a linea prevista per andà da Martyr Nevres Boulevard à Cumhuriyet Square hè stata trasferita à Gazi Boulevard. Tali rivisioni dannu à i dubbiti seri chì u prugettu hè statu creatu cù un travagliu preliminariu adattatu. U più impurtante, ùn hè micca accettatu per taglià o move l'arburi nantu à a strada di u tram. Mentre i sforzi si deve esse fatte per aumentà e spazii verdi limitati in u centru di a cità, taglià o spustà l'arburi maturi esistenti portanu à una diminuzione di a qualità di i spazii urbani. Hè da esse spiegatu da induve, quanti arburi sò stati tagliati, quantu arburi sò stati spustati, quale hè u statu attuale di l'arburi chì sò stati spustati, è s'ellu ci hè un tagliu o muvimentu di l'arburi in u prucessu. Alpaslan, chì hà ancu criticatu u prughjettu di u Disegnu di u Litoru, hà dettu chì ùn hè micca pussibule di dichjarà chì hè a priorità di a cità per sviluppà tali prughjetti costosi è recreativi per a costa, chì hè in una cundizione assai bona paragunata à e so parti internu. Alpaslan cuntinuò e so parolle cusì; "Piuttostu cà di diriggià u listessu travagliu di cuncepimentu è risorse finanziarie à l'internu di a cità chì necessitanu spazii di design è di qualità, hè una strategia chì deve esse discussa per prioritizà prughjetti cum'è a custruzzione di passaggi verdi per i pedoni è a sostituzione di pavimenti nantu à a costa. In particulare in Mustafa Kemal Sahil Boulevard, a distruzzione di parechji arburi prima chì i rapporti necessarii sò preparati è i piani sò appruvati, sfurtunatamenti, mostra chì l'insensibilità ambientale ùn hè micca una eccezzioni limitata à u prughjettu di u tram, ma una attitudine stallata in a municipalità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*