5u Cungressu Naziunale di Logistica è di Supply Chain chì si terrà in Mersin

  1. Cungressu Naziunale di Logistica è Supply Chain chì si terrà in Mersin: Mersin accoglierà u 5th National Logistics and Supply Chain Congress. Serà una opportunità impurtante per a prumuzione di Mersin è si terrà u 26-28 di maghju 2016, cù circa 400 participanti, 40 accademichi di 150 università presentanu 90 papers.

Introduzione di u 5u Cungressu Naziunale di Logistica è Supply Chain, chì si terrà in cuuperazione cù Mersin Chamber of Commerce and Industry (MTSO), Mersin Chamber of Shipping (MDTO), Toros University and Logistics Association (LODER) cù u slogan "U Cori". of Logistics Beats in Mersin” Hotel Divan Hè statu tenutu in a cunferenza di stampa tenuta in A riunione hà participatu u presidente di u Cunsigliu di MTSO Şerafettin Aşut, u presidente di u Cunsigliu di MDTO Cihat Lokmanoğlu è u rettore di l'Università Toros Prof. Dr. Yuksel Ozdemir hà assistitu.

"MERSIN SERÀ U CENTRU LOGISTICU PIÙ IMPORTANTE DI TURCHIA IN L'ANNI A PROSSIMA"
Toros University Rector Prof. Dr. In u so discorsu à a riunione, Özdemir hà dettu chì cù a custruzzione di certi ferrovie è compagnie aeree in Turchia in l'anni à vene, Mersin diventerà u centru logisticu più impurtante di Turchia. In questu sensu, Özdemir hà enfatizatu chì Mersin hè u locu più adattatu per questu cungressu per esse tenutu, è hà sottolineatu chì in particulare i presidenti MTSO è MDTO anu fattu grandi sforzi per Mersin per diventà un centru logisticu per anni.
Esprimendu chì u cungressu di logistica hè stata urganizata da LODER in tutta a Turchia, Özdemir hà dettu chì u 5u cungressu chì si terrà in Mersin hà assistitu da Mersin Governorship, Metropolitan Municipality, Mersin International Port Management Inc. (MIP), Çukurova Development Agency (ÇKA), TÜBİTAK, Mersin University, Çağ University è Tarsus Municipality susteneranu ancu. Dichjarà chì a logistica hè un prublema impurtante per Mersin, Özdemir hà nutatu chì tutti facenu sforzi per Mersin in questu quadru. Nutendu chì 90 documenti seranu presentati à u cungressu, Özdemir hà dettu: "Parechje applicazioni sò state ricevute in termini di documenti, ma 90 documenti sò stati scelti da u cunsigliu d'arbitru è un testu di mille pagine hè statu publicatu. U tema di u cungressu hè "Trasportu mistu è logistica in u Mediterraniu orientale". Ci saranu 40 participanti da 150 università in questu sensu. In più di questu, e riunioni saranu in 6 sale diverse in dui ghjorni. L'ultimu ghjornu, un viaghju tecnicu serà realizatu à Tarsu ", disse.

"Ancu s'ellu ùn avemu micca un centru logisticu, simu un centru logisticu cum'è MERSIN"
U presidente di MTSO Asut, invece, hà dettu ch'elli anu pruvatu à custruisce u cungressu, chì LODER hà da gestisce, chì hè unicu à Mersin è mostra a diffarenza di Mersin, interamente nantu à i bisogni di u mondu cummerciale. Indittendu chì riuniscenu i rapprisentanti di l'industria logistica cù l'accademici chì presentanu una dichjarazione nantu à i prublemi è e pruposte di suluzione à u cungressu, Aşut hà enfatizatu chì emergerà u benefiziu di u benefiziu. Affirmando chì Mersin hè un centru logisticu impurtante in u Mediterraniu Orientale, Aşut hà dettu: "Ancu se ùn avemu micca un centru logisticu, simu un centru logisticu cum'è Mersin. Hè cusì chì u mondu vede. Mersin hè un puntu impurtante induve tutti i modi di trasportu si intersecanu. Quandu l'aeroportu di Çukurova hè finitu, serà implicatu in questu affari in u periodu à vene. Mersin hè l'unicu puntu induve a via aerea, a ferrovia, l'autostrada è a via marittima si scontranu. Cunsideremu Mersin cum'è u centru logisticu più naturali di u trasportu mistu è u Mediterraniu orientale ".

Esprimendu chì i risultati di stu prughjettu sò assai impurtanti per Mersin, Aşut hà dichjaratu ch'elli vulianu prufittà di i documenti è e pruposte di suluzione per i prublemi sperimentati in a logistica naziunale è internaziunale cù e presentazioni da esse fatte à u cungressu. "L'accadèmici è i rapprisentanti di l'imprese averà a pussibilità di parlà unu à unu. U settore privatu si trova quì. Forse u settore privatu trasmette à l'accademici ciò chì l'accademici ùn ponu vede ", disse Aşut, aghjustendu chì un altru risultatu impurtante di u cungressu serà u turismu di cungressu. Dichjarà chì accoglieranu circa 400 participanti in Mersin per 3 ghjorni in u scopu di u cungressu è mostranu e differenze di a cità, Aşut hà aghjustatu chì questu serà una opportunità impurtante per a prumuzione di Mersin.

"MERSİN, COME CENTRU LOGISTICU, hè PIÙ IMPORTANTE CHE Istanbul È Izmir"
Indicà chì a logistica hè assai impurtante per Mersin, u presidente di MDTO Lokmanoğlu hà dettu chì ci sò trè centri logistichi in Turchia, à dì Istanbul, Izmir è Mersin, ma Mersin hè in una pusizioni assai più impurtante chè l'altri dui cità. Lokmanoğlu hà dettu: "Izmir hè orientatu à l'esportazione è ùn hà micca assai putenziali. Ci hè una zona chì serve. Ci hè una regione chì serve Istanbul. Avemu dinù Mersin. Se avemu cunsideratu Iskenderun è Mersin inseme, quandu guardemu u locu di Mersin, ci sò impurtazioni, esportazioni è carichi di transitu cù i vicini. A nostra zona di serviziu hè più grande di İzmir è İstanbul. L'Anatolia Orientale, l'Anatolia Sud-Est, l'Anatolia Centrale è e regioni di u Mediterraniu beneficianu sempre di sti porti. A logistica ùn succede micca cù un portu unicu. Avemu una Zona Franca, avemu un portu, avemu un aeroportu. Ci sò zoni liberi è porti in parechje parte di Turchia. Ci sò zoni liberi nantu à a costa di u Mari Neru. Ancu Ankara hà una zona libera. Ma ci sò 3-2 zoni liberi chì funzionanu bè. Questi sò Istanbul, Mersin, Izmir. Dunque, questu hè un puntu di vista currettu. Facemu una mansa di cose quì, Mersin hè un centru logisticu ancu s'è nimu ùn ci aiuta. Perchè a nostra basa hè solida. Hè per quessa chì avete da andà à travaglià nantu à questu. Avemu travagliatu senza stanca dapoi anni, spergu chì ghjunghjemu u nostru scopu. In questu rispettu, stu cungressu hè assai impurtante, perchè ogni tipu d'infurmazione hè necessariu per fà megliu. Stu cungressu ci darà più infurmazione ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*