Scalpel for Alsancak Station Front Traffic

alsancak gari
alsancak gari

Scalpel per u trafficu davanti à a stazione di Alsancak: a municipalità metropolitana di İzmir hà pigliatu l'azzione ottenendu i permessi necessarii per u travagliu chì eliminerà a congestione di u trafficu in l'area di a stazione di Alsancak. Cù a retrazione di u muru TCDD, a strada serà allargata di 100 metri in 50 metri di l'area di regulazione tutale di 2.5 metri, è serà doppia corsia.

Per alleviare u flussu di trafficu pesante in Alsancak Atatürk Street, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà iniziatu à travaglià ottenendu i permessi necessarii per allargà a strada in una sezione di circa 100 metri in l'area di a Stazione Ferroviaria di Alsancak. A Municipalità Metropolitana aspittava i permessi necessarii da u Cunsigliu Regionale di Preservazione di u Patrimoniu Culturale è dopu a Republica di Turchia State Railways per chì u muru chì appartene à TCDD puderia esse ritiratu.

A cità paga l'affittu

Cù u protocolu firmatu cù TCDD in u 2000, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà pagatu 249 mila TL affittu per a parte di Atatürk Street trà Sait Altınordu è Vahap Özaltay Square. In u quadru di u novu travagliu di allargamentu di a strada chì deve esse realizatu nantu à a strada citata, a municipalità metropolitana, chì hà firmatu un secondu protocolu di affittu per e zone chì ùn sò micca in u scopu di u protocolu, pagherà un affittu annuale di 55 mila. TL.

Chì serà fattu ?

Cù u travagliu iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, a sezione di 100 metri di u muru di a Stazione Alsancak, situata in a sezione di Atatürk Street dopu à a Piazza Vahap Özaltay, serà demolita è ripresa. Cù stu travagliu da esse realizatu nantu à a parte chì cade in una sola strada da a doppia strada in a direzzione di andà da Konak à Alsancak, a doppia strada serà cunservata tutta a strada Atatürk. In questu modu, venendu da u centru di a cità è usendu Talatpaşa, Şair Eşref è Ziya Gökalp Boulevard, Alsancak è KarşıyakaI veiculi chì andaranu à Istanbul anu l'uppurtunità di prucede in doppia corsia dopu a piazza Vahap Özaltay. In a seccione di 100 metri di l'area di regulazione tutale di 50 metri, a strada serà allargata di 2.5 metri à doppia corsia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*