U Vice Ministru di a Ferrovia di Corea di u Sudu è l'Ambasciadore Giapponese in Turchia hà visitatu TCDD

Vice Ministru di Ferrovia di Corea di u Sudu è Ambasciadore Giapponese in Turchia Visitatu TCDD: Vice Ministru di Ferrovie di Corea di u Sudu è Ambasciadore di Giappone in Turchia Direttore Generale cù delegazioni accumpagnate İsa Apaydınvisitatu.

TCDD Ospitò MIN WOO PARK, VICE MINISTRU DI FERROVII DI COREA DEL SUD, È HIROSHI OKA, AMBASSADORE DI GIAPPUNUNI IN TURCHIA

Min Woo Park, Vice Ministru di Ferrovie, Ministeru di a Terra, Infrastrutture è Trasporti di Corea di u Sudu è a so delegazione, u 26 di maghju 2016, Direttore Generale İsa Apaydınvisitatu.

Duranti a visita, hè statu enfatizatu chì e rilazioni amichevuli trà i dui paesi, chì anu cuminciatu anni fà è cuntinueghjanu, sò state enfatizzate, è hè stata sottolineata chì a continuazione di relazioni strette è di cuuperazione, in particulare in u campu di a ferrovia, averebbe risultati pusitivi per sia a Corea di u Sudu sia a Turchia.

L'infurmazione nantu à a storia è u statu attuale di a tecnulugia di u Trenu d'Alta Velocità in i Ferrovie di Corea di u Sud hè stata data da a delegazione sudcoreana. A delegazione hà dichjaratu ch'elli eranu cuscenti di u travagliu fattu nantu à u Prughjettu di u Trenu Naziunale in u nostru paese è hà fattu suggerimenti per a cooperazione cù a Corea di u Sudu in u campu di u trasferimentu di tecnulugia in u scopu di a produzzione di veiculi di ferrovia d'alta velocità.

Apaydın hà sottolineatu chì vulemu chì i veiculi in a nostra flotta sò a nostra propria pruduzzione è chì avemu u scopu di esportà i veiculi produtti in i paesi vicini in u futuru, è hà dichjaratu chì simu aperti à ogni tipu di cooperazione per questu scopu.

Vulendu successu à Apaydın in a so nova missione, Park hà ripetutu a so cunvinzione chì e relazioni strette è a cooperazione trà i dui paesi cuntinueghjanu è finiscinu cù i boni auguri mutuali.

U nostru Direttore Generale İsa ApaydınUn altru invitatu impurtante di u Giappone era Hiroshi Oka, Ambasciatore di u Giappone in Turchia.

Oka hà dichjaratu ch'ellu hà avutu l'uppurtunità di visità Marmaray in Istanbul à l'occasione di a Cumita Umanitaria Mundiale. Dichjarà chì Marmaray hà fattu una grande cuntribuzione à u trasportu di passageri è à a suluzione di u prublema di u trafficu in Istanbul, Oka hà spressu chì sò assai felici per i prughjetti da esse realizatu inseme cù cumpagnie giapponesi è sparte infurmazioni nantu à i treni Shinkansen operati in Giappone. .

Dichjarà chì anu u scopu di custruisce una reta ferroviaria tutale di 2023 km cù l'obiettivi 25.000, Apaydın hà dichjaratu chì u settore ferroviariu in Turchia hà fattu un grande prugressu cù u sustegnu datu da u guvernu, allargandu cusì a visione di e ferrovie.

Apaydın hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti ferroviari finiti, in corso è pianificati in Turchia, aghjustendu chì a cooperazione turca-giapponese in Marmaray puderia serve cum'è mudellu è chì, cum'è TCDD, eranu in favore di a continuazione di prughjetti simili.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*