In Karabük, a ferrovia serà purtata fora di a cità

A ferrovia serà purtata fora di a cità in Karabük: Sindaco di Karabük Rafet Vergili, Direttore Generale di Ferrovie Statali per piglià u passaghju di ferrovia chì divide u centru di a cità fora di a cità. İsa ApaydınEllu disse chì anu ricevutu una prumessa da.

U sindaco di Karabük, Rafet Vergili, hà dettu in a cunferenza di stampa chì hà tenutu in u so uffiziu chì anu u scopu di cambià a faccia di Karabük cù u travagliu chì farà inseme cù u guvernu cintrali. Dichjarà chì unu di i prughjetti più impurtanti nantu à l'agenda hè a rimuzione di u passaghju di ferrovia chì divide u centru di a cità da u centru, u sindaco Vergili hà dettu:

"U vicepresidentu di u Partitu AK è u diputatu di Karabük, u sgiò Mehmet Ali Şahin, face grandi sforzi per risolve i prublemi di a cità. Ieri, cù ellu, u Direttore Generale di Ferroviari di u Statu İsa ApaydınAvemu visitatu. Apaydın hà prumessu di fà tuttu ciò chì hè necessariu in quantu à u prugettu. Spergu chì avemu fattu un bonu prugressu in u muvimentu di a ferrovia fora di a cità quist'annu. Vogliu ringrazià u sgiò Şahin per u sustegnu chì ci hà datu ".

Dichjarà chì includenu a Zona Industriale in Yeni Mahalle Çarşamba Pazarı in l'area di trasfurmazioni urbane inseme cù TOKİ, u sindaco Vergili hà dettu: "Questa zona hè stata dichjarata zona di trasfurmazioni urbane, avà tenemu una offerta è determineremu u valore. U nostru scopu hè di implementà u prughjettu u più prestu pussibule è cumincià à smantellà e strutture industriali. "In seguitu, implementeremu un prughjettu di l'alloghju di massa quì", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*