Kars serà u puntu di cruciamentu, u core di l'Europa è l'Asia

Kars Serà u Puntu di Passu è u Cori di l'Europa è l'Asia: Sottulineendu chì a liberalizazione di u cummerciu cù l'Iran hà creatu novi opportunità in particulare per e pruvince di cunfini di Kars-Ardahan-Iğdır, u presidente di a Fundazione KAI Sabri Yiğit hà dettu: "L'Iran hà un attivu congelatu di $ 100 miliardi. Cù l'elevazione di e sanzioni, 30-50 miliardi di dollari di questi assi sò previsti per esse liberati. Cum'è un paese, avemu bisognu di ottene una parte di questu investimentu ", disse.

Sottulineendu chì a liberalizazione di u cummerciu cù l'Iran hà creatu novi opportunità, in particulare per e pruvince di cunfini di Kars-Ardahan-Iğdır, u presidente di a Fundazione KAI, Sabri Yiğit, hà dettu: "L'Iran hà un attivu congelatu di $ 100 miliardi. Cù l'elevazione di e sanzioni, 30-50 miliardi di dollari di questi assi sò previsti per esse liberati. Cum'è un paese, avemu bisognu di ottene una parte di questu investimentu ", disse.

Enfatizendu l'impurtanza di stabilisce comitati d'investimentu trà i dui paesi, Yiğit hà dettu: "L'investimenti infrastrutturali in Iran sò un novu mercatu per i contractors turchi. In listessu modu, a cooperazione pò esse sviluppata in i settori di derivati ​​di petroliu è chimichi. Ma pensu chì una era nova è permanente hè stata aperta per Kars-Ardahan-Iğdır, chì ci purterà in u futuru, è chì sò e pruvince chì mandanu più immigrati in Turchia. Per questu, u prughjettu di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars deve esse datu impurtanza. Quandu u prughjettu di a ferrovia hè implementatu, serà pussibule di trasportà merci ininterrotte da l'Europa à a Cina per ferrovia. "Questa hè ancu una opportunità per l'Iran", disse. Sabri Yiğit, presidente di Kars Kars Ardahan Iğdır Development Foundation è presidente di DIGICOM Group, hà dettu: "In u quadru di u prughjettu ferroviariu Kars-Tbilisi-Baku, hè destinatu à trasportà 1 milione 500 mila passageri è 3 milioni di tunnellate di carichi annu. "; Ellu hà dichjaratu chì in u 2034, hè destinatu à trasportà 3 milioni 500 mila passageri è 16 milioni 500 mila tunnellate di carichi annu attraversu sta linea.

Yiğit hà dichjaratu chì, cù l'elevazione di l'embargo à l'Iran, u settore turisticu serà rianimatu cù i turisti iraniani è hà dettu: "Pensu chì a più grande attività serà sperimentata in u settore turisticu. Cù u cumpletu di l'infrastruttura turistica in a regione, crede chì assai più turisti da l'Iran venenu in a regione per via di a vicinanza culturale. In questu modu, a capacità turistica di e pruvince di cunfini aumenterà di 50 per centu.

Per questu, u prughjettu di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars deve esse datu impurtanza. Quandu u prughjettu di a ferrovia hè implementatu, serà pussibule di trasportà merci ininterrotte da l'Europa à a Cina per ferrovia. "Questa hè ancu una opportunità per l'Iran", disse. Quandu si vede da u reversu; Yiğit hà dichjaratu chì u prughjettu di a ferrovia Baku Tbilisi Kars (BTK), chì cunnetta a Regione Caspiana è l'Asia Centrale à l'Europa via Turchia, ùn hè micca un prughjettu di trasportu; stu prughjettu hè un prughjettu di fratellanza è di rinfurzà inseme.

Cunnettendu l'Asia Centrale à u Mari Mediterraniu cù u "Trasportu Ferroviariu-Marittimu cumminatu" chì passa per Turchia-Georgia-Azerbaijan-Turkmenistan è purtendu a Turchia à una pusizione impurtante in u trasportu di transitu cù l'Asia Centrale mostra chì a Strada Storica di a Seta hè una opportunità storica per sviluppu per Kars., espressi da Yigit; "U presidente di Kazakistan Nursultan Nazarbayev hà dettu chì l'Asia è l'Europa duveranu ritruvà l'una l'altra, u prughjettu di a ferrovia (BTK) hè impurtante", disse.

Oghje, Türkiye, da Armenia à Georgia; via Georgia à a Federazione Russa è Azerbaijan; Hè diventatu inaccessibile à l'Ucraina, l'Asia Centrale (Kazakhstan, Turkmenistan, Uzbekistan, Kirghizistan, Tadjikistan) è a Cina per via di queste strade attraversu a Federazione Russa è l'Azerbaijan. U trasportu ferroviariu trà Turchia è Asia Centrale è Cina hè realizatu attraversu l'Iran. Diyen Yiğit hà ancu sottolineatu chì u prughjettu di a ferrovia Now (BTK) aprirà tutte e porte cummerciale è umanitarii è avvicinarà u sognu di a regione di pace, fratellanza è ghjorni brillanti.

Q.BİRİKİM: Puderete dà infurmazioni nantu à l'attellu chì si terrà in Kars in maghju, in quale a Fundazione di Sviluppu Istanbul KAI hè ancu una parte?

S.YİĞİT: Dapoi un bellu pezzu, avemu furmatu stu attellu. "Tineremu un attellu di 3 ghjorni in Kars cù i Governatori di Kars, Ardahan è Iğdır, SERKA, Sindaci, Presidenti di Camera è organizzazioni non governative, è esamineremu u sviluppu di a ferrovia Kars - Tbilisi è ciò chì serà esportatu. à i paesi asiatichi da a porta di fruntiera Aktaş. Realizzeremu prove in situ di cumu i prudutti industriali à valore aghjuntu di Turchia saranu consegnati à u Caucasu è i paesi asiatichi via Kars ".

Per chì stu sognu sia realità, faremu sforzi per enfatizà l'impurtanza di u cummerciu da esse fattu à i paesi asiatichi via Kars à tutti i settori publicu è privatu da l'Associazione Turchi di l'Esportatori è per abbraccià sta questione. Quandu pudemu fà dì à tutti ciò chì queste strade portanu in Turchia, Kars è u so circondu diventeranu un centru cummerciale, una stampa serà furmata davanti à noi in quale i turisti domestici è stranieri s'affacciaranu è i rivenuti di u turismu aumenteranu. Aghju un sognu maiò è dichjara chì Kars hè a porta di u mondu.

Quandu a vita cummerciale piglia forma è u sviluppu ecunomicu principia, i sapori lucali di Kars truveranu u so postu meritatu in u cummerciu. Se a dumanda aumenta, allora u stabilimentu di a Zona Industriale Organizzata di Prodotti Organichi pò esse perseguita. Per d 'altra banda, l'investimenti cum'è l'Aviazione è l'allevamentu di l'oca anu da guadagnà ancu impulsu.

S.BİRİKİM: Cum'è u ghjurnale Serhat Birikim, vulemu sparte u cuntenutu di stu Workshop cù u publicu, in particulare cù l'affari di Kars Ardahan Iğdır.

S. YİĞİT: In realtà enfatizendu ciò chì u cuntenutu serà in ogni discorsu. Semu assertivi à creà investimenti è opportunità chì ponu esse fatti per u sviluppu di sta regione. Ma ùn serve micca à dì o à fà dì à i nostri cumpatrioti a stessa cosa. A più impurtante hè di vultà a direzzione di u mondu cummerciale à Kars è fà investimenti. Per questu, avemu da spiegà à elli. In un certu modu, u scopu di l'attellu hè di furmà cumu pudemu sprimemu. Seremu cunsidarati di successu quandu i pulitici è ancu l'imprese chì ùn sò micca i nostri compatrioti parlanu per noi.

S.BİRİKİM: Workshop Solo imprenditori di Kars, Ardahan è Iğdır assisteranu, o li inviterete da uni pochi di cità in Turchia? Ci hè qualchì invitu à l'Atelier da l'altra parte di a fruntiera ?

S. YİĞİT: Avemu cuminciatu à travaglià per questu attellu almenu 6 mesi fà. Da tandu, assai hè cambiatu in Turchia. A realità oghje hè diversa da u ghjornu chì l'idea di l'attellu hè stata presentata, alcuni discorsi sò stati fatti prima di l'elezzioni di u 1 di nuvembre. Eru in Kars in Aostu 2015 è avemu cuminciatu à travaglià allora. Cundizioni sò cambiatu cù u tempu. Cù l'alizzioni, e forme di i piani anu pigliatu diverse dimensioni. U terrurismu, in particulare, hà causatu a retirazzione di tutti quelli chì veneranu in a regione da fora. Duranti stu periodu, a porta di cunfini di Aktaş hè stata ancu aperta, è avemu pianificatu a strada di ciò chì pò esse fattu in cunseguenza.

Saria sbagliatu se guardemu ciò chì serà fattu in questa regione solu per u sviluppu di Kars Ardahan Iğdır. Cù u "prughjettu di ferrovia Kars-Tbilisi-Baku", l'ecunumia è l'espurtazioni di Turchia andaranu assai. Semu unu di i paesi cù i più alti costi di esportazione. Questu hè dannu a nostra ecunumia. Ci vole 9 settimane per e vostre merchenzie chì partenu da Istanbul per ghjunghje in Asia è Africa. I costi sò troppu altu. Ma quandu Kars diventa un centru logisticu, l'espurtazioni di Turchia è dunque a so ecunumia cresce ancu. Ùn parlu micca di e fabbriche di camini da esse stabilite in Kars. Tuttavia, se i pruduttori in Istanbul ponu furnisce u trasportu da a porta di u cunfini di Aktaş via Kars, se l'investimenti sò fatti per assicurà l'assemblea di e parti chì venenu in u trenu chì partenu da Istanbul in Kars, allora si esportanu cù sta linea di trenu à pocu costu è pocu tempu, l'investitore farà ancu un prufittu.

S. BIRIKIM: Serete un parlante in a Sessione di l'Industria 2023, chì si ferà in u scopu di FORUM Istanbul 4.0. In u vostru discorsu, parlerete di i sviluppi in Kars, a linea di trenu è a porta di fruntiera Aktaş?

S. YİĞİT: Forum 2023 hè una piattaforma induve i nomi principali in i so campi sparte e so previsioni in i studii di valutazione è di posizionamentu di Turchia, chì si preparanu per u futuru. Serà un foru induve u Vice Primu Ministru Lütfi Elvan farà u discorsu d'apertura u 5 è u 6 di maghju, seguitu da figure impurtanti di u statu è di a vita cummerciale. U sughjettu di parlà quì hè i prucessi di produzzione cambiante cù e tecnulugia di sviluppu in u mondu. In altre parolle, u nostru tema serà di catturà vantaghji di produzzione di valore aghjuntu in un mondu cambiante.

In questu cuntestu, i rivoluzioni tecnologichi è industriali seranu discututi in tutta a Türkiye in questa riunione. Ma cum'è aghju dettu, u sviluppu di l'ecunumia turca hè direttamente ligata à l'ecunumia regiunale. I prucessi prughjettati in tutta a Türkiye deve sviluppà in parallelu cù l'ecunumie è e cunjuncture regiunale.

Q. BIKIM: Chì sò i temi principali in u Workshop?

S. YİĞİT: Cumu aghju spiegatu da u principiu di u nostru discorsu, u sviluppu di l'ecunumia regiunale hè u nostru primu scopu. In ogni casu, quandu l'ecunumia in a Regione di Kars si sviluppa, questu rifletterà direttamente nantu à l'ecunumia turca. Questu hè un fattu innegabile. Ci vole à creà uccasioni per a suluzione di prublemi ecunomichi è ci vole à pudè spiegà a cultura di a tolleranza in a nostra regione à tutti. Sò ghjuntu à Kars cù parechje cumpagnie chì puderanu investisce in questa regione è hà pigliatu iniziative per esaminà ciò chì puderia esse fattu in situ. In ogni casu, u nome di a regione Kars hè avà vistu cum'è equivalente à a regione cù prublemi di sicurezza. Ùn ci vole micca permette chì questu succede à a nostra regione. A nostra regione ùn pò mai esse una regione cù una mentalità chì pò esse identificata cù u terrurismu. Avà questu hè ciò chì sapemu assai bè.

U veru prublema hè di pudè cuntà à tutti è di fà chì tutti li dicianu.

À quellu tempu, nimu ùn pò bluccà a strada per e nostre pruvince regiunale.Se Turchia hà da esporà u valore aghjuntu, hà da capisce è accettà l'impurtanza di a regione è u cummerciu chì apre da quì à u mondu. Prima di tuttu, u nostru attellu hà da travaglià per assicurà chì sta situazione di a nostra regione hè abbracciata da tutti in Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*