A linea di treni d'alta velocità divideva i terreni agriculi in Konya

A linea di trenu d'alta velocità hà divisu i terreni agriculi in Konya in dui: u trenu d'alta velocità chì passava per u distrittu Kadıhanı di Konya hà vittimatu 14 paesi. I paisani anu difficultà per andà in terreni agriculi per via di a ferrovia chì divide Sarıkaya Village in dui. I rubble spilled on terri fertili durante a custruzzione di a strada ùn sò micca stati ancu eliminati.
A linea di trenu d'alta velocità Ankara-Konya chì passa per u paese di Sarıkaya in u distrittu di Konya Kadınhanı hà affettatu negativamente 14 paesi in totale.
Cù a custruzzione di a linea di trenu, i paisani anu difficultà à ghjunghje à i terreni agriculi. Perchè sta linea divide u paese in dui.
L'usu di u sottupassu custruitu per i paisani ùn hè ancu permessu. U segnu appiccicatu dice chì i criaturi viventi ùn sò micca permessi di passà. Siccomu hè pruibitu di passà per questu sottupassu, i citadini sò furzati à passà i so trattori è l'animali per una altra strada, chì hè duie volte più longa.
U passaghju sottu, chì i citadini ùn sò micca permessi di passà, hè pienu di 3-4 metri d'acqua in u vaghjimu è l'invernu.
I casci è e petre chì emergenu durante a custruzzione di a linea di trenu sò scaricati nantu à i terreni agriculi più pruduttivi di u paese. I paisani lagnanu di sta situazione.
U capu di u paese, Bahattin Baysal, hà dettu chì si lagnava in ogni locu, ma ùn ci era micca risposta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*