A parte georgiana di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hè finita

A parte georgiana di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hè stata cumpletata: In a so dichjarazione à u currispundente di l'Agenzia di Notizie Trend, u presidente di l'Autorità Ferroviaria Azerbaijan, Cavid Gurbanov, hà dettu chì a parte georgiana di u Baku-Tbilisi-Kars (BTK) U prughjettu di a ferrovia, chì hè in custruzzione, hè statu finitu.
Dichjarà chì u prugettu hè in u stadiu di cumpiimentu, Gurbanov hà dichjaratu chì i ritardi eranu causati da ostaculi inaspettati, spese supplementari è u clima difficiule.
Gurbanov, enfatizendu chì a parte di BTK in Turchia hè stata cumpleta da circa 80 per centu, hà dichjaratu ch'elli si scontranu cù Ahmet Arslan, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni di Turchia in u scopu di u prugettu.
A custruzzione di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hà iniziatu in u 2007 cù l'accordu internaziunale trà Georgia, Turchia è Azerbaijan.
A linea ferroviaria, cù una lunghezza tutale di sin'à 840 km, operarà à una capacità di 1 milione di passageri è 6,5 milioni di tunnellate di carica annu da u principiu. A ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, custruita in parallelu cù u Prughjettu Marmaray, furnisce u trasportu ferroviariu ininterrottu da a Cina à l'Europa.

Surghjente: tr.trend.az

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*