Konya diventa un centru di treni d'alta velocità

Konya hè diventatu un centru di Trenu d'Alta Velocità: u Deputatu di Konya di u Partitu AK Ziya Altunyaldız hà dettu: "A Linea Ferroviaria di Kayseri-Nevşehir-Aksaray-Konya-Antalya unisce e regioni di Antalya, Konya è Cappadocia, chì sò u turismu. centri di u nostru paese, à Kayseri è dunque à a reta di ferrovia d'alta velocità ".
Una riunione hè stata tenuta in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia sottu a presidenza di u presidente di a Cummissione di l'Industria, u Cummerciu è l'Energia, u deputatu di u Partitu AK di Konya Ziya Altunyaldız, cù a participazione di u Direttore Generale di i Ferroviari Statali è a so squadra, i funzionari di a Municipalità Metropolitana di Konya è u Sindaco di Meram. induve i prughjetti di trasportu di Konya sò stati discututi. À a riunione, l'investimenti di u Ministeru di i Trasporti in Konya sò stati discututi. Dà infurmazioni nantu à a riunione, Altunyaldız hà dettu: "A linea ferroviaria d'alta velocità Kayseri-Nevşehir-Aksaray-Konya-Antalya cunnetterà e regioni di Antalya, Konya è Cappadocia, chì sò i centri turistici di u nostru paese, à Kayseri è dunque à a reta di ferrovia ad alta velocità. L'offerta di prughjetti per i 4 assi sò stati quì. Hè previstu chì i prughjetti di studiu, vale à dì, i prughjetti basati nantu à a custruzzione, seranu compie in i primi mesi di 2017. "U seguitu personalmente i travaglii di custruzzione per esse inclusi in u prugramma d'investimentu 2017 è per inizià i travaglii di custruzzione".
U prublema di trafficu di i residenti di Meram hè risoltu
Avemu tenutu discussioni in quantu à a divisione istituzionale di u travagliu in quantu à i passaggi per i pedoni è i passaggi sottu à i veiculi in a cità nantu à a linea Konya-Karaman. 26 di i 4 punti di traversu quì sò stati cumpletati. I culleghi tecnichi di TCDD, a Direzzione Generale di l'Autostrade, a Municipalità Metropolitana è a Municipalità di Meram farà visite d'ispezione in situ à quattru di i 22 punti di traversata rimanenti a settimana prossima. In u risultatu di sta rivisione, serà decisu quale istituzione farà ciò chì serà fattu in questi 22 punti di attraversamentu cù i punti 4. In u risultatu, l'entrata in e date di serviziu serà determinata è firmata. Cusì, sti prublemi chì affettanu direttamente a vita di ogni ghjornu, l'attività cummerciale è ecunòmica, è a produzzione agricula di i residenti di u distrittu di Meram seranu risolti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*