A prova di Metrobus hè à l'agenda di u Parlamentu

A prova di Metrobus hè nantu à l'agenda di u Parlamentu: A deputata di CHP Istanbul Selina Doğan hà purtatu e linee di metrobus, induve un accidente si verifica quasi ogni settimana è chì diventa sempre più un prublema per i Istanbuliti, à l'agenda di u Parlamentu.
A deputata di CHP Istanbul Selina Doğan hà dumandatu à u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan chì tipu di misure sò state prese per prevene l'accidenti.
Doğan hà presentatu una dumanda parlamentaria scritta à a Presidenza di a Gran Assemblea Naziunale Turca, dumandendu à Arslan di risponde. In a so pruposta, Doğan hà dichjaratu chì u metrobus porta 700 mila persone à ghjornu è chì a linea esistente vole esse allargata, è hà nutatu chì u metrobus era preferitu da IETT perchè hè "rapidu, còmode è sicuru".
VAI PIU PRECAUZIONI ?
Doğan hà ricurdatu chì u metrobus, chì IETT hà dichjaratu chì era "cunfortu", era diventatu un calvariu per l'Istambuli per via di l'affollamentu, è chì u metrobus, chì IETT hà dichjaratu chì era "sicuru", era sempre à l'agenda per via di accidenti di trafficu.
Ricordendu l'accidenti accaduti u 5 d'ottobre 27, in quale 2015 persone anu persu a vita, è u 2 di ghjugnu 10, in quale 18 persone sò state ferite, 2016 d'elli seriamente, Doğan hà dumandatu à u Ministru Arslan sti dumande:
Quantu accidenti di trafficu sò accaduti in a linea di metrobus finu à avà?
Quante persone anu persu a vita è quanti sò stati feriti in questi accidenti ?
Chì sò i causi di sti accidenti ?
Chì tippu di precauzioni sò pigliati per prevene accidenti ?

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*