Vangelu Chinese à Izmir

Chinese Good News to Izmir: Liu Zengxian, Consul Generale di a Republica Populare Chine in Izmir; Ellu disse chì travaglià per assicurà chì e cumpagnie chì operanu in i campi di l'automobile, i treni d'alta velocità è a tecnulugia avanzata investenu in Izmir è i so circondi.
Liu Zengxian, Consul Generale di a Republica Populare Chine in Izmir, hà visitatu Ekrem Demirtaş, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di Cummerciu di Izmir. Dichjarà chì a Cina hè una di e prime 3 economie in u mondu, Demirtaş hà dettu: "L'ecunumia di a Cina hè una ecunumia chì cresce ogni annu. Türkiye hè in a parte più occidentale di l'Asia, è a Cina hè in a parti più orientale di l'Asia. I dui paesi eranu cunnessi l'un à l'altru da a Strada di a Seta in u passatu, è attraversu sta Strada di a Seta, a seta si n'andò in Europa via Turchia, è i prudutti europei andavanu in Cina via Izmir. "Avemu bisognu di ricreà a strada di a seta di u XXI seculu", disse.
Dichjarà chì Izmir hè un paradisu cumpletu di l'investimenti, u sindaco Demirtaş hà dettu: "Ci sò ogni tipu di opportunità d'investimentu in Izmir. L'investimentu in particulare in l'automobile beneficerà sia a Cina sia a Turchia. "Avemu ospitatu parechje delegazioni chinesi, ma ùn pudemu micca trasfurmà questu in un investimentu", disse.
"Luttaraghju per purtà l'investimentu"
Dichjarà chì Izmir ghjoca un rolu impurtante in l'ecunumia di Turchia, Liu Zengxian, Consul Generale di a Republica Populare Chine in Izmir, hà dettu: "Sò ghjustu ghjuntu à Izmir, ma pensu chì Izmir hè una cità dinamica è interessante. "Pensu chì u putenziale di a cooperazione trà a Cina è a Turchia hè altu basatu annantu à a relazione amichevule trà elli", disse.
Dichjarà chì hà da luttà per purtà l'investimentu à Izmir durante u so mandatu, u Cunsul Generale Liu Zengxian hà dettu: "Travaglieremu per l'imprese chì operanu in i campi di l'automobile, i treni d'alta velocità è a tecnulugia avanzata per investisce. Aumenteremu questi investimenti in cullaburazione. L'annu passatu, u voluminu di u cummerciu trà Cina è Türkiye superava 20 miliardi di dollari. "A Cina hè diventata u sicondu paese d'importazione di Turchia", disse.
Dichjarà chì vulianu stabilisce un uffiziu di visa à u Cunsulatu Generale di a Republica Populare Chine in Izmir, Liu Zengxian hà dettu: "U prucedure di visa diventerà ancu più faciule. Attualmente, u numeru di stanze di studiu ùn hè micca abbastanza. "I nostri tentativi di affittu edifici cuntinueghjanu", disse.
A FERROVIA REVIVIRÀ U CUMMERU
U presidente di u Cunsigliu di a Càmera di Cummerciu di Izmir, Rebii Akdurak, chì hà invitatu u Cunsigliu Generale Liu Zengxian à a riunione di u Cunsigliu di Lugliu, spiegò chì u scopu principale di una cumpagnia chì urganizeghja servizii di treni da l'Europa à a Turchia hè di cunnette l'Europa à a Cina in trenu via Turchia. Spieghendu chì dopu à a fine di u prugettu, i cuntenituri chì venenu da a Cina per mare in 30-35 ghjorni ghjunghjeranu in Turchia in 10-15 ghjorni, Akdurak hà dettu: "Questu hà da purtà à un aumentu di u cummerciu bilaterale. "Stu prughjettu duverà qualchì tempu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*