E donne volenu metrobus rosa !

Un'offerta hè stata fatta da a Filiale Pruvinciale di a Donna d'Istanbul di u Partitu Saadet chì disturbava i bigotti secularisti dopu l'allegazioni di fastidiu in i metrobus. A Filiale Pruvinciale di a Donna di u Partitu Saadet d'Istanbul, chì hà dumandatu un "Metrobus Rosa" cullendu 2012 mila firme in 60, hà ripetutu sta dumanda.
Felicity Party hà presentatu una pruposta chì disturberà i bigotti secularisti chì abusanu di e donne. A succursale di a donna provinciale di u Partitu Saadet d'Istanbul hà purtatu una campagna significativa à l'agenda di novu in l'ultimi ghjorni, quandu l'allegazioni di fastidiu in i metrobuses, unu di i veiculi di trasportu publicu più utilizati in Istanbul, sò ghjunti in prima. In u so comunicatu di stampa, Saadet Party Provincial Women's Branch hà dettu: "U metrobus rosa ùn hè micca un lussu o una benedizzione per e donne chì campanu in questa grande cità, ma una necessità assai impurtante è urgente chì ùn pò esse ignorata".
PINK METROBUS hè una necessità urgente per e donne
In a dichjarazione scritta fatta da a Branca Pruvinciale di a Donna, hè statu enfatizatu chì u metrobus, chì hà iniziatu u serviziu nantu à a strada più usata di Istanbul, hà sappiutu attruverà a ghjente cù a prumessa di risparmià tempu, ma malgradu i sforzi di migliione fatti in proporzione à l'aumentu di a pupulazione di Istanbul, mostra sempre carenze in risponde à i bisogni.
In a dichjarazione, hè statu indicatu chì u metrobus, induve hè avà difficiule di truvà un veiculu viotu è di viaghjà mentre si sente, porta i passageri à un livellu chì sfida a tolleranza di e persone durante l'ore più affollate, è hà dettu: "In questu casu, cum'è individui femine, cum'è mamme chì viaghjanu cù i so figlioli, circhemu "Pink Bus" per un viaghju di megliu qualità, cum'è vistu in l'esempii in i paesi sviluppati. " A necessità di Metrobus hè ovvia. Pensemu chì questu serà un passu chì cuntribuisce à a suluzione di u prublema. "Pink Metrobus" ùn hè micca un lussu o una benedizzione per e donne chì campanu in questa grande cità, ma una necessità assai impurtante è urgente chì ùn pò esse ignorata.
METROBUS ROSA SERÀ SEMPRE À A NOSA AGENDA
A dichjarazione hà enfatizatu u principiu di "discriminazione pusitiva contr'à e donne" in a Custituzione è hà dettu: "U principiu di discriminazione positiva contr'à e donne indica chì i gruppi in una pusizioni svantaggiata anu da esse trattati preferenzialmente. Chjamemu u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, u sgiò Kadir Topbaş, da quale aspittemu "azzione pusitiva" in u cuntestu di pratiche chì furnenu cusciendu trattamentu preferenziale, è ripetite a nostra dumanda per 3 metrobus rosa per esse messi in serviziu dopu ogni ghjornu. 4-1 veiculi. "L'applicazione 'Pink Metrobus', chì hà un grande impattu publicu è seguita cù interessu, serà sempre nantu à a nostra agenda, malgradu l'indifferenza di l'autorità competenti".
L'IBB DEVE PRENDE AZIONI ASAP
In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì i metrobus di e donne duveranu principià à uperà à e tappe u più prestu pussibule, è hà dettu: "Visione Naziunale, chì hà firmatu tutti i boni travagli in u nostru paese è u mondu islamicu, serà strumentale in l'implementazione di u trasportu publicu di e donne cù u sustegnu di i nostri citadini sensibili. "Vulemu ringrazià i nostri citadini è ONG chì ci anu sustinutu in stu travagliu beneficu, è speremu chì a Municipalità Metropolitana di Istanbul agisce u più prestu pussibule per risponde à sta dumanda justificata".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*