A famiglia Safi espansione u portu di Derince

A famiglia Safi hà da espansione u Portu di Derince: A famiglia Safi, chì hà immigratu da Giresun à Istanbul in l'anni 1960 è hà sviluppatu a so attività travagliendu in parechji campi da a gestione di ristoranti à a lavanderia, l'escavazione è u cummerciu di carbone, hà ancu allargatu u Portu di Derince, per quale anu ricevutu. i diritti di u funziunamentu di l'annu passatu, per 350 milioni di dollari, crescerà 4 à 6 volte cù un investimentu enormu.
A storia di l'imprenditorialità di a Famiglia Safi, chì hà iniziatu l'espansione è l'investimentu tecnologicu per u Portu di Derince, chì anu pigliatu u sopra vincendu l'offerta "custruisce-operate-trasferimentu" in u ghjugnu 2014, espansione u Portu di Derince. A storia principia cù u Safi. fratelli chì immigravanu da Giresun à Istanbul in l'anni 1960. M. Hakan Safi, u rapprisentante di a seconda generazione di a famiglia, hà dettu: "I nostri anziani sò ghjunti à Kasımpaşa, Istanbul, in l'anni 1960. Amplianu a so attività fendu affari in parechji campi, da l'affari di risturazione à a lavanderia, l'escavazione, u cummerciu di carbone è u cuntrattu. "Semu à u travagliu cum'è a seconda generazione", dice è dichjara chì l'affari più grande di Safi hè attualmente a gestione portu. Hakan Safi, chì hè ancu u presidente di u cunsigliu di amministrazione di Safi Holding, chì hà righjuntu un fatturatu di circa 2015 milioni di dollari in 500 è impiega 1.500 persone, conta a storia di l'imprenditorialità di a so famiglia cusì:
CRESCEMI CU CARBONE
"U nostru babbu, Arif Safi (Defuntu), dopu avè fattu qualchì mistieru, hà iniziatu l'affari fendu travagliu di scavi cù i so fratelli in Kemerburgaz in l'anni 1960. In l'anni 1990, quandu l'allora sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Recep Tayyip Erdoğan, hà pigliatu i travaglii di scavi da u settore privatu, anu vultatu à a minera di carbone cum'è una nova attività. Cum'è i figlioli di a seconda generazione di i fratelli Arif, Mümtaz, Celal è Cengiz Safi, avemu unitu à a gestione in l'anni 2000. Eiu, u mo fratellu Atakan Sinan Safi è i cinque figlioli di i nostri zii Mümtaz, Celal è Cengiz Safi gestiscenu a nostra attività inseme. Operemu attualmente in diversi campi, da a trasfurmazioni di carbone à u trasportu marittimu, da l'immubiliare à a trasfurmazioni di zuccheru è a gestione portu. Impurtamu 20 milioni di tunnellate di carbone annu in stu paese. Semu un fornitore maiò in questu sensu per e residenze è l'industria. Semu ancu armatori. "3 di i nostri navi operanu in i mari di u mondu".
DERİNCE-SAFIPORT
Ricordendu chì anu vintu l'offerta per u portu di Derince in u ghjugnu di u 2014 è l'hanu ricevutu 1 annu dopu, u presidente di Safiport, Hakan Safi, cuntinueghja cusì: "Stu portu richiede un novu investimentu di 350 milioni di dollari per espansione, nova tecnulugia è crescita di capacità, è avemu subitu subitu. investitu ", avemu principiatu. U nostru investimentu attuale in l'area di serviziu portu, chì hè attualmente 400 mila metri quadrati, aumenterà à 1.2 milioni di metri quadrati quandu u nostru investimentu hè cumpletu. Puderemu ancu serve navi fin'à 450 metri di lunghezza. Hè un portu assai grande cù una cunnessione ferroviaria in a zona posteriore, è aumenteremu a capacità in questu sensu. Pudemu machini di manipulazione d'alta tecnulugia nantu à a linea ferroviaria. Questu furnisce una capacità assai alta è una grande velocità in termini di serviziu. Ci hè attualmente 1 ferrovia in u portu, cù u nostru investimentu diventerà 8 linee ferroviarie è 8 macchine. Avemu cuminciatu à invistisce è mette i nostri ordini di macchina. "Stu investimentu hè digià u nostru impegnu à u statu".
COSTRUZIONE È TURISMU
Spieghendu chì u Gruppu Safi cresce ancu in u settore di a custruzione, Hakan Safi hà dettu: "Avemu riunitu a gestione di tutte e nostre cumpagnie in u nostru edifiziu (Espadon Tower) chì avemu custruitu in Kartal, chì espansione a famiglia Safi, Derince Port. Avemu i nostri terreni in parechji posti in Istanbul. U nostru travagliu di custruzzione continuerà in lochi cum'è Kağıthane, Dolapdere è Etiler. Avemu un prughjettu di hotel in Dolapdere-Taksim è un prughjettu cumplessu di uffici in Kağıthane. In Okmeydanı, decideremu nantu à u prugettu secondu u prucessu di trasfurmazioni urbani. "Avemu 100 decares di terra quì", disse.
AMU PORTU RAFAEL DA BARCELLONA, FACEMU UNA 'CITTA' PORTU'
M. Hakan Safi dice chì compie tutti l'investimenti in u Portu di Derince in 2 anni è dà l'infurmazioni seguenti: "U Portu di Derince hè in realtà assai simili à u Portu di Barcelona in quantu à a so adattazione per tutti i carichi (secu, liquidu, bulk). Hè per quessa chì avemu statu d'accordu cù Rafael Escutia, chì hà designatu i porti di Barcellona è Valencia. Stabbiliemu una "Città Portu" in Derince, chì diventerà un centru logisticu assai grande. Perchè quandu l'investimenti sò finiti, serà un grande cumplessu induve travaglià 2.500 400 persone. Attualmente, 2.5 persone travaglianu. Facemu ancu una cuntribuzione significativa à riduce i costi di produzzione è di esportazione di l'industria turca. U voluminu di u containeru aumenterà à 10 milioni di TEU è a capacità di carica in bulk aumenterà à XNUMX milioni di tunnellate ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*