U travagliu di u metro è u novu ponte in Gaziantep

U travagliu di u metro è di i novi crucivia in Gaziantep: a municipalità metropolitana di Gaziantep accelerà u travagliu di l'intersezzione, è ancu e intersezioni unidirezionali è di rotazione à sinistra per alleviare u trafficu urbanu.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà dichjaratu chì mentre si preparava à implementà l'applicazione di intersezzione à puntu unicu, chì hè una di l'intersezioni più congestionate in a cità, Cimiteru Junction, chì hè assai cumuna in America, l'intersezioni Yeşilvadi è Beylerbeyi cumincianu ancu questu annu. . Esprimendu ch'elli ricustruiranu u ponte Beykent, Şahin hà dichjaratu ch'elli anu da fà ancu un ponte à traversu à l'intersezzione di a strada di l'Aeroportu, Yeşilvadi, Güneş Mahallesi, strada 10.
Spieghendu chì anu custruitu una strada alternativa à Ordu Street è 121 edifici per apre sta strada, Şahin hà dettu: "Crearemu una nova strada stradale finu à Özdemir Bey Street. Stu prughjettu serà cum'è una droga à u trafficu quì ", disse.
Dichjarà chì a pupulazione di a cità serà di 2040 milioni in 4.5, Şahin hà dettu: "Pianificamu ciò chì avemu da fà per 4.5 milioni avà. A decisione di Metro hè ghjunta, questu hè u più impurtante. Tutti i nostri dati nantu à u metro sò trè volte quelli di Konya. U metro passerà trà a stazione, Maarif, Karataş è u novu spitali. Andemu sottu terra ", disse.
Spieghendu chì ci era un grande marmellata à u Cimiteru Junction, anu fattu un prughjettu di revisione per prevene quella marmellata è l'anu appruvata, Şahin hà dettu: "Unu di i travaglii chì entreremu in u più veloce hè u Cimiteru Junction. Applicà u sistema di intersezzione applicatu in America per a prima volta quì. U nostru ponte attuale hè di 30 metri di larghezza, ora aumentemu a traversata di u ponte à 30 metri facendu 30 metri à diritta è 90 metri à manca ".
Enfatizendu chì u puntu più congestionatu di a cità hè u Cimiteru Junction, Şahin hà nutatu chì implementanu l'unica applicazione di intersezzione à un puntu applicata in America quì. Spieghendu chì i citadini chì andaranu à u Museu di u Mosaicu Zeugma giraranu direttamente à questa intersezzione è attraverseranu a strada senza aspittà, Şahin hà dettu:
"I cunduttori chì volenu vene da a Strada di a Seta è andà in u Museu di u Mosaicu Zeugma aspettanu à u semaforo. Cù stu sistema, andaranu cù un U-turn senza aspittà. In listessu modu, i citadini chì venenu da a direzzione di Küsget puderanu turnà versu l'est cun un U-turn. I spazii di almacenamentu di i veiculi si espansione. Sicondu i studii chì avemu fattu, stu mudellu di intersezzione risolverà u prublema di parcheghju quì. Ci mancaranu duie fasi. Cemetery Junction hà da principià questu annu ".
Nutendu chì Kayaönü hè ancu impurtante, Şahin hà dettu: "Avemu bisognu di assicurà a transizione à Kayaönü. Avemu travagliatu in parechje alternative per Kayaönü Junction. U passaghju pedonale esistente hè statu eliminatu è u Boulevard Gazi Muhtar Pasa hè statu apertu. KarşıyakaCunnettamu à u District di Kayaönü. A prughjettamu cum'è attraversu di veiculi più attraversu di pedoni. Puderemu e basi quist'annu. Inoltre, u ponte di Beykent serà ricustruitu. Un passaghju di ponte serà custruitu à l'intersezzione di a strada di l'aeroportu è Yeşilvadi. Un attraversu di ponte hè statu cuncepitu in a 10th Street in Güneş Mahallesi ", disse.
Dichjarà chì sguasseranu i tacchi nantu à i capi di pavimentazione è l'applicazioni di testa di ram in Değirmiçem induve ùn hè micca essenziale, Şahin hà aghjustatu chì anu fattu l'arrangiamentu kadırm di novu in un modu chì ùn affetterà micca i citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*