U trasportu in Ankara hè liberu finu à u 31 di lugliu

U trasportu in Ankara hè liberu finu à u 31 di lugliu: u trasportu publicu gratuitu in Ankara hà iniziatu un ghjornu dopu à u tentativu di colpu.
L'applicazione di trasportu gratuitu, chì hè stata lanciata cù u tentativu di colpu, hè stata allargata finu à dumenica 31 di lugliu in Ankara.
U direttore generale di l'EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Balamir Gündoğdu, hà dichjaratu chì l'applicazione di trasportu gratuitu, chì hè stata lanciata dopu à u tentativu di colpu di u 15 di lugliu in l'autobus di metro, Ankaray è EGO, hè stata allargata finu à dumenica sera, u 31 di lugliu, secondu l'istruzzioni di u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Melih. Gökçek.
Cù a decisione presa da a Municipalità Metropolitana d'Ankara, l'autobus municipali, Metro è Ankaray servenu gratuitamente à i citadini dapoi u 16 di lugliu.
"Semu in piazze finu à novu avvisu"
U presidente Tayyip Erdoğan hà cuntinuatu à invità u publicu à e piazze, enfatizendu chì a minaccia di un novu tentativu di colpu ùn era micca finita, cù e parolle "Ùn avemu micca ritiratu da e piazze finu à novu avvisu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*