I travaglii di Başkentray partenu da Sıhhiye

L'opere di Başkentray partenu da Sıhhiye: I travaglii nantu à i ponti è i passaggi ferroviari previsti per esse demoliti in u scopu di u prugettu Başkentray partenu da Sıhhiye. Mentre u ponte di ferrovia davanti à u Dipartimentu d'Urgenza di l'Hospital Hacettepe hè sguassatu in tappe, i rails sò stati smantellati per a demolizione di altri ponti.
In u scopu di u prugettu Başkentray chì deve esse realizatu da a Direzzione Generale di Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD), a demolizione di i ponti ferroviari è i passaggi trà e stazioni di Ankara è Kayaş hà iniziatu da Sıhhiye. In i travaglii cuminciati u 15 di lugliu, u primu passu hè statu fattu per demolisce u ponte di ferrovia davanti à u Dipartimentu di Urgenza di l'Hospital Hacettepe. Ancu s'ellu era statu annunziatu prima chì a zona serà chjusa à u trafficu di i veiculi durante i dui ghjorni di travagliu, hè statu decisu di demolisce u ponte in tappe per evità ogni inconveniente. Una parte di u ponte di quattru pezzi hè stata dismantellata u sabbatu sera, è a seconda parte hè stata dismantellata a notte prima.
I RAILS SONO SMONTATI
Mentre i travaglii di demolizione nantu à u Ponte Hacettepe ùn anu micca affettatu u trafficu, i preparativi preliminari sò stati fatti per a demolizione di a ferrovia Sıhhiye è l'attraversamenti Altınsoy 1-2 in Atatürk Boulevard. U travagliu di smantellamentu di a ferrovia chì e squadre cuminciaru u ghjornu prima hà continuatu eri. I petri di ghiaia nantu à i ponti induve i rails sò stati sguassati da e macchine di custruzzione sò stati ancu trasportati da camioni.
In u scopu di l'opere chì durà finu à u 19 di nuvembre, i ponti Sıhhiye, Saime Kadın, Cebeci (accantu à u Vechju Conservatoriu), i passaggi Altınsoy 1-2, Mamak Street, i punti di cunnessione di a strada Kayaş è u passaghju in a strada Yemeni nantu à a ferrovia. A linea trà Gar è Kayaş serà distrutta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*