CHP Akçagöz, l'aumentu fattu per Samsun Tramway esse ritiratu

CHP Akçagöz, ripiglià l'aumentu fattu per Samsun Tram: U presidente provinciale di CHP Samsun, Tufan Akcagöz, hà reagitu à a caminata di tram in a cità.
U presidente provinciale di CHP Samsun, Tufan Akcagözi, hà dettu in una dichjarazione:
Ci hà fattu tutti fieru di vede chì tutti i populi di Samsun si sò riuniti in unità è integrità dopu à u tentativu di colpu Fetöist di u 15 di lugliu, è chì mantenenu u listessu entusiasmu per prutege a demucrazia, malgradu u fattu chì sò passati circa 15 ghjorni. .
Trovemu ancu assai apprupriatu chì a Municipalità Metropolitana di Samsun furnisce un serviziu di tram gratuitu trà 19.00 è 01.00 di notte per facilità a participazione à l'avvenimenti chì sò tenuti in a Piazza Samsun Cumhuriyet. In ogni casu, cum'è tutti sapete, i prezzi di u tramvia sò stati aumentati pocu tempu fà è avemu criticatu sta caduta.
Siccomu u serviziu gratuitu pò esse furnitu, l'aumentu hè ancu diventatu innecessariu. Per quessa, l'aumentu di u tram deve esse ritiratu, è i nostri citadini di Samsun anu da pudè prufittà di stu veiculu di trasportu paghendu una tarifa chì hè direttamente proporzionale à u prugressu ecunomicu di Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*