U Cunsigliu di Amministrazione di DTD hà visitatu u Ministru UDHB Ahmet Arslan

U Cunsigliu di Amministrazione di DTD hà visitatu u Ministru UDHB Ahmet Arslan: Membri di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Trasporti Ferroviari (DTD) Presidente Özcan Salkaya, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione Recep Zühtü Soyak è Ali Ercan Güleç, Segretariu Generale Ömer Faruk Bacanlı è Direttore Generale DTD Yaşar Rota , u ghjovi 11 d'aostu 2016, à 16.45:XNUMX, hà visitatu u Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, u Signore Ahmet Arslan, in u so uffiziu.
Orhan Birdal, Subsecretariu di u Ministru, hà ancu assistitu à a riunione.
U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di DTD, Özcan Salkaya, in u so discorsu chì hà iniziatu felicitendu u Ministru per a so nomina è augurallu successu, hà dettu: "Semu fieri d'esse un membru di sta nazione, cum'è u tentativu di colpu contru a vuluntà di a nostra nazione. A nazione hè stata impedita cù successu u 15 di lugliu di u 2016 cù una rara unità è sulidarità di a nostra nazione. " Hà trasmessu ciò chì avemu intesu è i so auguri.
U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di DTD, Özcan Salkaya, hà presentatu à u Ministru i prublemi attuali è potenziali è suggerimenti in quantu à a liberalizazione di u trasportu ferroviariu di DTD, l'unica urganizazione non governamentale in u settore ferroviariu, à u Ministru.
U Ministru Çavuşoğlu hà dichjaratu ch'elli feranu ogni tipu di sustegnu per a liberalizazione di u trasportu ferroviariu per ghjunghje à u livellu chì merita è chì u settore privatu sia inclusu in a gestione di i treni è in u settore publicu.
Cù a participazione di a Direzzione Generale di Regolamentazione Ferroviaria, a Direzzione Generale di TCDD è l'Associazione di Trasportu Ferroviaria, chì hè stata presentata cum'è a pruposta di DTD durante a discussione di i prublemi è suggerimenti, tutti i prublemi è suggerimenti nantu à u trasportu ferroviariu sò stati discututi inseme è per quessa. subitu hà iniziatu un prucessu di riunione periodica. A so pruposta di principià u prugettu hè stata ancu accettata da u Ministru.
U Ministru hà numinatu u Subsecretariu di l'UDHB, u Signore Orhan Birdal, per a Reunione di Coordinazione.
Vulemu sprime a nostra gratitùdine è u rispettu à u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Ahmet Arslan, per l'assignazione di u tempu per noi in l'ultimi ghjorni occupati è per a riunione chì hà fattu in un ambiente assai caldu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*