Treni di Craze d'oru Nazi in Pulonia

Trenu pienu d'oru nazista in Pulonia: À a fine di a Siconda Guerra Munniali in Pulonia, i scavi cuminciaru à truvà u trenu pienu d'oru, ghjuvelli è armi chì si crede chì sò stati ammucciati prima chì l'Unioni Suviètica invadisca a Pulonia.
In l'aostu di l'annu passatu, un polaccu è un tedescu anu annunziatu ch'elli avianu rilevatu vagoni di treni blindati cù l'aiutu di u radar chì ponu penetrà sottu terra vicinu à a cità di Walbrzych. Hè statu dichjaratu chì i vagoni di u trenu eranu 8-9 metri di prufundità è circa 100 metri di longu.
Mentri circadori scentificu ricusà i rivindicazioni fatti, u prughjettu di scavi sözcüAndrzej Gaik hà dettu chì ùn ci era micca agulla in u pane di u grande trenu è chì anu da truvà definitivamente u trenu.
Dichjarà chì crede chì ci sò prototipi d'arme in vagoni di treni sözcüIn ogni casu, a ghjente chì vive in a regione crede chì i Nazis piattanu l'oru in i carru prima di l'arrivu di l'Armata Rossa.
Sözcü Tuttu serà revelatu ghjovi, hà dettu in una dichjarazione nantu à u prugramma di nutizie di u canali di televisione polacca TVP.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*